Rewitalizujące serum Elixir 7.9

18:24

Jak wiadomo Yves Rocher często kusi gratisami, a że ja podatna jestem na takie kuszenie to nie omieszkałam kilka miesięcy temu zrobić u nich zakupów tylko po to żeby dostać serum rewitalizujące Elixir 7.9 w prezencie.
Lubię tego typu smarowidła do twarzy, mam wtedy świadomość, że moja pielęgnacja jest pełniejsza i być może bardziej efektywna.
Serum ma na celu przywrócenie blasku naszej cerze, likwidację oznaków zmęczenia i wygładzenie pierwszych zmarszczek. Więcej przeczytacie na stronie producenta TU


Zacznę od tego, że szklane opakowanie bardzo przypadło mi do gustu, choć zamiast pipety mogłaby być zastosowana pompka. Serum ma delikatną, puszystą, kremową konsystencję i bardzo piękny, świeży zapach.


Po nałożeniu na skórę dość szybko się wchłania do zupełnego matu i pozwala na bezproblemową aplikację kremu. Cera po jego użyciu faktycznie wygląda jakoś lepiej… Nie wiem czy to siła sugestii, ale ja mam wrażenie, że rzeczywiście wyglądam bardziej promiennie, świeżo i jakoś tak … młodziej (???) Makijaż utrzymuje się na tak przygotowanej skórze bez zarzutów, podkład/krem bb nie roluje się, produkcja sebum nie jest wzmożona. Nie zaobserwowałam też pogorszenia stanu mojej cery, także jedyną wadą jak dla mnie jest pipeta, którą ciężko nabrać serum. Pewnie na jakieś promocji znowu skuszę się na ten kosmetyk. Polecam!

- cena: obecnie 75 zł w sklepie on-line

- dostępność: sklepy stacjonarne i on-line Yves Rocher


Zobacz także:

65 komentarze

  1. Dużo słyszałam o tym serum i zwłaszcza pozytywne opinie ;). Mam nadzieję, że kiedyś go przetestuję. Lubię efekt promiennej i świeżej cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, bo daje fajne efekty :)

      Usuń
  2. to ja poczekam może na promocję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie teraz jest w promocji :-)))

      Usuń
  3. Jak będzie promocja to też bym chętnie się zaopatrzyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. słowo eliksir działa tak na mnie ze zawsze kupie taki kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawi mnie, może w przyszłości się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wlasnie duzo dobrego o tym serum slyszalam :) ciekawy produkt,naprawde :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moim zdaniem jeden z lepszych kosmetyków tej marki :-)

      Usuń
  7. Zapowiada się ciekawy kosmetyk. Aktualnie stosuję serum z nowej serii Bielendy, ale jak go skończę, to możliwe, że skuszę się na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei kusi ta nowa Bielenda ;-))

      Usuń
  8. Czytałam dużo dobrego o tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam krem, serum i żel pod oczy. Krem i serum to moi faworyci :-)

      Usuń
  9. Lubie kosmetyki z YR, jak bede miala okazje to na pewno wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serum fajna sprawa. Lubię takie kosmetyki pod olejki aplikować. A to, ciekawe, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go w moim zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby sprawdziło się tak dobrze jak u mnie :-)

      Usuń
  12. sporo o nim słyszałam:)

    ostatnio niestety często zdarzają mi się problemy z pipetami. przeważnie mają trudności z nabraniem trochę gęstszego produktu;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dlatego wolałabym pompkę :-)

      Usuń
  13. Może rzeczywiście działa :)) swoisty eliksir młodości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się okaże za jakiś czas ;-)

      Usuń
  14. Może rzeczywiście działa :)) swoisty eliksir młodości ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozostaję wierna "pojedynczym" olejkom, jeśli chodzi o pielęgnację twarzy :) Ale ten eliksir bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, samo opakowanie zachęca :-)

      Usuń
  16. Dopisuję go na listę moich kosmetyków do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. interesujacy produkt, moze kiedys wyproboje :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawi mnie to serum, bo z kremami z tej serii się polubiłam więc na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię krem z tej serii :-)

      Usuń
  19. Mnie jakoś YR do siebie nie umie przekonać. Chociaz w sumie moze spróbuje kiedyś jak bedzie jakas fajna promocja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od jakiegoś czasu dużo u nich kupuję :-)

      Usuń
  20. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie nie było żadnych efektów po stosowaniu tego serum, więc poniekąd byłam rozczarowana. Poniekąd, bo też odstałam je gratis do zakupów, więc przynajmniej nie wydałam ani grosza na to znikome działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście serum zdało egzamin :-)

      Usuń
  22. Bardzo fajny kosmetyk się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też to miałam w gratisie i u również nie było żadnych efektów po zastosowaniu tego... Do tego ta pompka była do kitu i nakładałam to palcem bo tak było wygodniej. Używałam tego w lecie w upały i wtedy jakoś trochę się świeciłam, no i nie wiem czy podkład by się zrolował, bo wtedy nie używałam. Wolę inne od nich :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to serum świetnie się spisało :) Nie mam mu nic do zarzucenia :-)

      Usuń
  24. Nie miałam, dużo ostatnio pojawia się recenzje właśnie tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak na pipetę serum jest dosyć gęste, nie dziwię się, że są problemy z jego wydobyciem. Działanie ma bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mam dostępu do tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe :-) Mają sprzedaż online, sklep wysyłkowy i stacjonarne w wielu krajach :-)) Czyżby gdzieś jednak nie dotarli? ;-)

      Usuń
  27. o kurcze ;) poza żółcia na blogach jesli chodzi o paznokcie YR jest drugi wsrod najczestszych recenzji ;) Juz sama nazwa tego produktu mnie kusi, ze brałabym w ciemno ;P taka jestem!

    OdpowiedzUsuń
  28. Z kosmetykami do pielęgnacji twarzy YR nie mam zbyt dużego doświadczenia, ale sera same w sobie uwielbiam i to również chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj przy najbliższej okazji :-)

      Usuń
  29. mi też zawsze serum daje to poczucie, że robię coś więcej dla twarzy niż tylko taki standard :D a w YR zakupy robię zawsze przez internet, stacjonarnie nigdy nie dostałam pełnowymiarowego gratisu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze gratisy są u nich online i wysyłkowo :-)

      Usuń
  30. Ja też wolę pompkę od pipety w tego typu kosmetykach :) Serum nie miałam, ale kojarzę go z blogów właśnie, może kiedyś się skuszę. Aktualnie używam serum Anti - Age Planeta Organica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogliby zmienić pipetę na pompkę i byłoby super :-)

      Usuń
  31. Moja mama używa tego eliksiru i jest zadowlona ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy