JEANS ON JEANS // Wiosenny ootd odsłona 1

15:51

Wieki temu nie było żadnego postu niekosmetycznego, a takie też przecież miały się tu pojawiać. W związku z nadejściem wiosny postanowiłam w końcu odświeżyć mojego bloga i właśnie pracuję nad szablonem. Mam nadzieję, że wkrótce pojawią się zmiany i w tym momencie proszę o polecenie kogoś kto się zna na tych klockach, bo ze mnie zupełny laik... Jeśli więc możecie mi polecić osobę, która zajmuje się szablonami to proszę piszcie w komentarzach.

A póki co przedstawiam Wam dzisiejszą odsłonę mojego stroju, w którym dominuje jeans. Podobno ten materiał ma być w tym sezonie niezwykle modny, a połączenie "jeans on jeans" to prawdziwy hit wiosny. Za trendami jakoś szczególnie nie podążam, ale ten ucieszył mnie ogromnie, bo od dawna lubię takie zestawienie!


koszula Stradivarius // jeansy TkMaxx // buty CCC // kurtka Orsay // okulary Ray-Ban


Mam nadzieję, że niekosmetyczne posty również Was zaciekawią, a blog w nowej odsłonie przypadnie do gustu.
Czekam na namiary do osób ogarniających szablony!

Zobacz także:

62 komentarze

  1. Genialny outfit-uwielbiam koszule :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również przepadam za koszulami :-)

      Usuń
  2. rewelacyjnie wyglądasz,dzięki temu wpisowi, przypomniałam sobie o mojej koszuli :) Ja też wraz z wiosną będę dodawać stylizacje, zimą jest to dość trudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem z niecierpliwością czekam na ootd w twoim wykonaniu :-)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz! Jak młoda kowbojka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się takie zestawienie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look, szukam właśnie takiej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Wybór jest teraz ogromny :-)

      Usuń
  6. ja dzisiaj sobie kupiłam taką jasna koszulę jeansową, właśnie w Stradivarius'ie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wygladasz :) znakomicie dopasowane! koszula rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiście nie jestem fanką takiego połączenia, ale na Tobie bardzo ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei uwielbiam jeansowy look, choć to dość ryzykowne połączenie ;-)

      Usuń
  9. Świetna koszula, muszę się wybrać do Stradivariusa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety stara kolekcja :-( Ale teraz też mają fajny wybór :-))

      Usuń
  10. świetne zestawienie ;) również uwielbiam połączenie jeansu z jeansem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz :) Ja dwa lata szukałam jeansowej idealnej koszuli i znalazłam ją w końcu z Pull&Bear ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wybór koszul ogromny, ale znaleźć tą idealną ciężko :-)

      Usuń
  12. uwielbiam ten styl denim on denim, sama często tak chodzę :) chociaż za chwile będę uciekała od jeansów, idzie lato :D
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)

    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam jeansy cały rok i noszę je nawet latem :-)

      Usuń
  13. You look great dear!

    Please click in the Romwe link on my post!
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/spongebob.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko bardzo ładnie ze sobą współgra, przez co całość bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię połączenie jeansu więc stylizacja jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie to wszystko wygląda :) ...i ta kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do takiego połączenia, ale na Tobie wygląda rewelacyjnie ;) z osób zajmujących się szablonami znam dwie dziewczyny: http://vejjs.blogspot.com
    http://www.pasjekaroliny.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastycznie wyglądasz :)
    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mi też bardzo podoba się to połączenie,mimo,że trendów jakoś szczególnie nie śledzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już od dawna tak się noszę :-)

      Usuń
  20. bardzo podoba mi się ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To świetny klasyczny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :-)

      Usuń
  22. Podoba mi się taki look - jest dość elegancki - koszula robi swoje, no i te brązowe dodatki, ale z kolei jeans jest dość luźnym strojem :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam- to taka luźna elegancja :-)

      Usuń
  23. Klasyka, która sama w sobie jest ponadczasowa. Fajny, wygodny zestaw na spacery czy na wyjście na kawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna stylizacja ! Połączenie jeansu i brązu zawsze się sprawdza ! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy