Kocham mroczne pocałunki // Dark Kiss Bath&Body Works

18:43

Już nie pamiętam kiedy ostatnio pisałam tutaj o jakimś zapachu! Ten błąd zaraz postaram się naprawić, bo chcę wam przedstawić (choć może nie trzeba, bo to znany zapach) moją ukochaną mgiełkę do ciała od B&BW, czyli Dark Kiss.
Ten zapach kupiłam zupełnie w ciemno podczas zbiorowego zamówienia z USA i absolutnie nie żałuję, bo trafia w moje gusta w 100%.



Dark Kiss to mocny i bardzo słodki, kobiecy oraz seksowny zapach, który już po jednym psiknięciu daje intensywny i wyrazisty aromat słodkich owoców (czuję coś jakby śliwki, jeżyny, czy borówki) zmieszanych delikatnie z wanilią. Jak już może wiecie Paula za wanilią w kosmetykach bardzo nie przepada, ale tutaj kompozycja jest tak udana, że doprawdy nie mam się do czego przyczepić.

Mimo, że to mgiełka zapach utrzymuje się na mojej skórze i ubraniach bardzo długo, więc wydajność jest świetna.


Polecam ten zmysłowy i uwodzicielski zapach każdej kobiecie i gwarantuję, że po użyciu usłyszycie sporo komplementów i uwiedziecie sporo nosów… zwłaszcza męskich ;-))

Zobacz także:

34 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Jest zdecydowanie warty uwagi :-))

      Usuń
  2. Na pewno przypadłaby mi do gustu, jeśli pachnie słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie bardzo słodko, ale nie mdląco, bo tego bym nie zniosła ;-)

      Usuń
  3. Kusisz tym zapachem :) Ja mam jedną mgiełkę w B&BW w wersji Japanese Cherry Blossom i zapach jest naprawdę piękny, świeży, wiosenny, trochę kwiatowy. Kiedyś jak będę miała okazję to kupię sobie jeszcze mgiełkę w wersji Paris Amour.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paris Amour to też fajny zapach :-))

      Usuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem, jestem go bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam małą mgiełkę tego zapachu i już zamówiłam dużą bo bardzo lubię ten zapach i często po niego sięgam. Zaskoczyła mnie też trwałość jak na mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałość jest bardzo dobra, to zdecydowany plus :-)

      Usuń
  6. Ciekawa jestem tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obwąchać przy najbliższej okazji :-)

      Usuń
  7. mam dwie mgiełki z bb&w i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam dwie i to z pewnością nie ostatnie :-))

      Usuń
  8. Mam trzy ich mgiełki i je uwielbiam, a ta Twoja niesamowicie mnie ciekawi! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Już same wyrazy "bardzo słodki" przekonały mnie do tego produktu :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo słodki, ale nie za słodki, bo tego bym nie zniosła ;-)

      Usuń
  10. Już same wyrazy "bardzo słodki" przekonały mnie do tego produktu :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę poznać ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również ci się spodoba :-)

      Usuń
  12. To nie moje klimaty, ale widać że rzecz jest ciekawa. W ogóle sporo osób nie lubi wanilii ale mnie się wydaje że ten zapach jest po prostu żle produkowany syntetycznie bo taka naturalna jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wanilię tylko w spożywczych produktach :-) Z resztą jedzeniowe zapachy w kosmetykach to zupełnie nie moja bajka ;-)

      Usuń
  13. Poluję na ten zapach już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tego zapachu a czuje że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię słodkie zapachy, więc pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego zapachu :) może kiedyś się skuszę bo wydaje się być kuszący :) :)

      Usuń
    2. Jest wart zainteresowania :-)

      Usuń
  17. Takie owocki to ja lubię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kosmetyki Bath and body works, szczególnie te malutkie żele do dezynfekcji rąk :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy