Kultowy NYX HD Concealer...

19:42

Dobry korektor pod oczami to u mnie podstawa codziennego makijażu. Mam dość spore cienie, dlatego zależy mi na ich ukryciu i rozświetleniu partii pod oczami. Wtedy wyglądam młodziej, zdrowiej i promienniej.
Przerobiłam już sporo korektorów i wciąż szukam swojego ideału, bo jeśli kolor i krycie są dobre to kosmetyk albo włazi mi w każdą linię mimiczną, albo strasznie wysusza i robi skorupę pod oczami.
Dzisiaj naskrobię parę słów o słynnym i bardzo polecanym przez wiele osób korektorze NYX HD Concealer. Pod poprzednimi postami wielu z was pisało mi, że warto go spróbować. Z tym, że ja mam ten właśnie korektor w moim zbiorku już od zeszłej jesieni i aż do dzisiaj nie doczekał się on u mnie recenzji…


Korektor kupowałam w Douglasie i nawet przez chwilę nie wahałam się nad wyborem koloru. Od razu wycelowałam w najjaśniejszy CW01 Porcelain, który jest bardzo jasnym, lekko różowawym odcieniem- to ogromny plus, bo różowe tony pięknie odświeżają spojrzenie i fantastycznie niwelują brązowawe obwódki. Pigmentacja i krycie korektora są absolutnie rewelacyjne i nie mogę się w tej kwestii do niczego doczepić.


Kosmetyk jednak wygląda dobrze pod moimi oczami tylko wtedy, kiedy nałożę go zwilżoną gąbeczką, a po kilku godzinach i tak dość mocno zbiera się w zmarszczkach i robi się strasznie suchy. Testowałam go oczywiście z różnymi kremami pod oczy- Organique, Ester Lauder, Clinique, Yves Rocher i efekt jest zawsze ten sam. Puder tutaj też nic nie pomaga, a czasem potrafi jeszcze bardziej zepsuć efekt.
Tak czy siak aplikacja gąbeczką jeszcze ujdzie i na kilka godzin mogę sobie odpuścić kontrolę, ale korektor wklepany palcem czy pędzlem już po chwili daje opłakany efekt, z którym nie warto pokazywać się ludziom.


Od biedy mogę używać tego kosmetyku, bublem go nie nazwę, bo krzywdy mi nie robi, ma fajny kolor i dobrze kryje, ale moich oczekiwań nie spełnia i do ideału mu daleko. Szukam dalej!

- dostępność: Douglas, drogerie internetowe


- cena: ok. 30 zł


Zobacz także:

85 komentarze

  1. Nawet nazwy nie kojarzymy :)
    może na forum znajdziesz coś co Cię zadowoli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, a ostatnio dużo go wszędzie :-)

      Usuń
  2. nie kojarze i raczej sie nie skusze ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam na niego ogromną ochotę, ale ciągle wydaje mi się bardzo ciężki. Boje się, że w ciągu dnia, zrobi skorupkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety tak się dzieje :-(

      Usuń
  4. Mialam go, troche za bardzo mi sie osadzal w zmarszczkach.. Na pewno plus za bardzo jasne odcienie jakie NYX ma w ofercie tego korektora, ale szalu nie ma, zgadzam sie z Toba :) Teraz bede testowac Diorskin Nude Skin Perfecting Hydrating Concealer, ciekawe jak mi sie sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam na recenzję Diora :-))

      Usuń
  5. Ja używam od Eveline. Ten chciałam kupić ale jakoś nie było mi po drodze z nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam :-) Z resztą Eveline też mi się nie sprawdził :-(

      Usuń
  6. Nie miałam, ale chciałam go kupić, tyle osób go chwaliło! A tu jak widać nie u każdego się sprawdza. Muszę przemyśleć mój zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób go lubi, choć jak widać opinie nie zawsze są pochlebne ;-)

      Usuń
  7. a na zdjęciu to czym nałożyłaś, na mokro zwilżoną gąbką? Palcami już go nie ruszałaś, bo powiem Ci, że się świetnie u Ciebie spisuje. Z drugiej strony nie ma nic gorszego, niż wysuszający korektor pod oczami. Nienawidzę tego widoku ściągniętej skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu nałożony mokrą gąbeczką, ale to efekt widoczny zaraz po zrobieniu makijażu, kiedy go jeszcze toleruję ;-) Po kilku godzinach nie mogę na siebie patrzeć ;-))

      Usuń
  8. Ja od dłuższego czasu używam Affinitone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektora z tej serii nie miałam, ale z podkładu byłam zadowolona :-)

      Usuń
  9. Dobrze, że odkryłaś jak przedłużyć jego działanie. Szkoda jednak, że tak się trzeba nakombinować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jakiś czas wygląda znośnie, ale to i tak dla mnie zbyt krótko :-(

      Usuń
  10. nie miałam, ale może kiedyś z ciekawości wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poluję na niego już od dłuższego czasu i muszę go wypróbować na swojej skórze, zobaczymy jak się sprawdzi u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się polubicie :-) Przetestuj koniecznie :-)

      Usuń
  12. U mnie sprawdza się znakomicie i nie mam z nim takich problemów, które wymieniłaś. Nakładany palcami, jak i gąbka wygląda świetnie, przypudrowuje go Inglotem HD i mam spokój na cały dzień. Pamiętać jednak trzeba o dobrym kremie, bo lubi przesuszać stosowany na dłuższa metę, u mnie super sprawdza się tani Baikal Herbals lub Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra pod oczami jest bardzo wymagająca :-) U mnie ten korektor wysusza nałożony nawet na tłuste masło shea, więc już z nim nie kombinuję :-) Słaby jak dla mnie :-(

      Usuń
  13. Na zdjęciu nie wygląda jakoś tragicznie. A kusi do przetestowania na własnej skórze. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto próbować, a nuż się sprawdzi :-) Zdjęcie zrobione po nałożeniu, potem już efekt jest na mojej skórze znacznie gorszy ;-)

      Usuń
  14. Aha, to chyba nie dla mnie bo najczęściej wklepuję palcem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz lepsze palce niż moje ;-))) U mnie tylko gąbeczka jest w stanie ujarzmić ten korektor ;-)

      Usuń
  15. Wielka szkoda, że się nie sprawdził. Szukam tańszego zamiennika do Magica HR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja to bym spróbowała tego Magica :-))

      Usuń
  16. Wow, świetny efekt, nie sądziłam, że ten korektor jest tak dobry, koniecznie muszę go sobie sprawić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyy, ale on jest koszmarny i na pewno nie nazwałabym go dobrym... :-))

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Kolor i krycie na ogromny plus :-))

      Usuń
  18. Pierwszy raz widzę :))
    ale efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głośno o nim :-) Ja z efektu nie jestem zadowolona :-(

      Usuń
  19. Szkoda, że nie do końca się u Ciebie sprawdził. W sumie byłam ciekawa tego produktu...nawet na niego polowałam. Póki co mam jeszcze swoje do zużycia...a potem zobaczymy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ci się sprawdzi :-) Ja niestety go nie polubiłam :-(

      Usuń
  20. Czaję się na niego już jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. włąsnie sie zastanawiam nad kupnem tego korektora

    OdpowiedzUsuń
  22. w końcu nie wiem, czy go kiedyś wypróbować, bo pod oczami mam dużo do ukrycia i u mnie bez korektora przez cały dzień ani rusz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem pod oczy to słabiutki kosmetyk :-( Kryje dobrze, ale efekt jaki daje kompletnie mi się nie podoba :-(

      Usuń
  23. Miałam go kupić, ale widzę że lepiej się wstrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej to potestować :-) Tylko, że w Douglasie te korektory nie zachęcają do mazania po twarzy ;-))

      Usuń
  24. Oj, szkoda :(
    Ja dumam teraz nad korektorem z Bobbi Brown, bo wiele dobrego o nich słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A może korektor Collection 2000? Bardzo popularny jeśli chodzi o YouTube, co prawda ciężko go dostać ale na allegro co jakiś czas się trafiają aukcje - ponoć rewelacyjny, szczególnie jeśli chodzi o cienie pod oczami. Ja mam go zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zachowuje sie bardzo podobnie jak Nyx. Na twarz tak, pod oczy niestety.

      Usuń
    2. Kiedyś mnie kusił, ale odpuściłam, bo słyszałam, że ciężki i przesusza :-(

      Usuń
  26. Uffff!a już myślałam, że tomze mną jest coś nie tak. Generalnie korektor jest fenomenalny dla kogoś, kto ma absolutnie gładką cerę bez żadnej zmarszczki mimicznej. U mnie potwornie zbiera się w załamaniach i nie mam na niego sposobu:( jedynie zaklepany toną sypkiego pudru się nie zbiera, ale przy takiej ilości moja skóra pod oczami wygląda jak u staruszki:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze wszystkim się zgadzam, niestety :-(

      Usuń
  27. U mnie nadaje sie tylko do twarzy. Pod oczami zbiera sie i jest suchy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do twarzy korektor mi niepotrzebny, a ten pod oczami faktycznie nie zachwyca :-(

      Usuń
  28. U mnie się sprawdza, bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że cię nie zawiódł :-)

      Usuń
  29. jeszcze nigdy nie używałam korektora, chyba muszę zacząć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie musisz to lepiej się wstrzymać :-) U mnie korektor pod oczy musi być :-)

      Usuń
  30. Ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować :-) Może go polubisz :-)

      Usuń
  31. Miałam i też mnie nie zachwycił :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo czytam takich komentarzy teraz :-)

      Usuń
  32. Ja zawsze miałam problemy z korektorami, też mam cienie, i wymyśliłam zeby najzwyczajniej po prostu zamiast korektora dać tam trochę podkładu tego samego co do twarzy i zapudrować to... Jest nawet nieżle :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też szukam ideału. Na NYX raczej się nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że też nie byłabyś z niego zadowolona :-(

      Usuń
  34. Ja niestety też mam ten problem z korektorami pod oczy, że po jakimś czasie bardzo wysuszają mi skórę i wygląda to bardzo źle.

    OdpowiedzUsuń
  35. A ponoc taki wychwalany, moim ulubiencem niekwestionowanym jest korektor pod oczy BB Bell, kocham go :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwalą go, oj chwalą chyba na fali zachwytów pewnej jutuberki ;-)) Bell nigdy nie miałam, czytam o nim ostatnio sporo dobrego :)

      Usuń
  36. Jakiś czas temu kupiłam korektor z Bell i jestem naprawdę z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, znów pozytywna opinia o Bell :-)

      Usuń
  37. Zastanawiałam się nad nim, ale teraz już wiem, że nie byłabym zadowolona, więc mogę wykreślić go z listy i poszukać czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  38. To nie zaciekawy. Nienawidzę jak makijaż się zbiera. Ja teraz kupiłam korektor z eveline i kompletnie nie umiem się określić czy jest ok czy nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety Art Scenic się kompletnie nie spisał :-(

      Usuń
  39. ja też ciągle szukam ideału:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej kwestii to niestety trudna sprawa :-(

      Usuń
  40. oooj akurat to mój nr 1 na cienie pod oczami;) ze znanych mi korektorów pod oczy kryje najbardziej, a odcień też chyba najbardziej dopasowany;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Niekoniecznie mnie do niego ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedyś chciałam go kupić ale potem zainwestowałam w MAC'a i mi przeszło :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy