MAC Blot Powder Pressed

18:17

Bez pudru mój makijaż nie ma racji bytu i mimo, że mam już w tej kwestii kilku ulubieńców to jednak cały czas testuję nowości.
Dzisiaj podzielę się z Wami opinią o pudrze Blot marki MAC, którego kupiłam już dobrych kilka miesięcy temu.


Puder jest drobno zmielony, mam najjaśniejszy odcień Light i używam go codziennie do wykończenia makijażu. Mimo, że w puderniczce widzicie prawie biały produkt to na twarzy jest zupełnie transparentny.
Efekt matowienia jest bardzo porządny i dość trwały, choć nie tak jak w przypadku choćby Anti Shine z Kryolan. Moja cera pozostaje znośna w strefie T przez jakieś 6 godzin, co daje niezły wynik. 



Blot nie wysusza mojej cery i dobrze współgra ze wszystkimi podkładami i kremami bb jakie posiadam. Co jest dla mnie ogromnie ważne to fakt, że nie ciemnieje na skórze, nie robi też efektu „ciasta”.


Jedynym zarzutem (oprócz ceny, ale to jest sprawa nieobiektywna) jest nienajlepsza wydajność, bo mimo, że nie robię poprawek w ciągu dnia i staram się używać pudru w rozsądnych ilościach to już po ok. miesiącu używania ujrzałam denko w moim egzemplarzu. Teraz, po ok. 5 miesiącach kończę już całe opakowanie, więc zazdroszczę osobom, którym ten puder wystarcza na cały rok.

- cena: 100 zł

- dostępność: salony stacjonarne MAC oraz online MAC i Douglas


Zobacz także:

69 komentarze

  1. dużo dobrego o nim słyszałam, lecz przy mojej suchej cerze by się nie sprawdził. kusi mnie natomiast inna seria pudrów z mac'a, ale na chwilę obecną się nie skuszę, gdyż mam 2 sztuki :-) + fajny szablon :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do suchej raczej nie polecam ;-) Dzięki!!

      Usuń
  2. Miałam go kiedyś ale jakoś tak średnio mi spasował, zdecydowanie bardziej lubię MSF :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie ciekawi czym go aplikujesz, dołączoną gąbeczką czy pędzlem? Też mam ten puder i ciągle nie mogę wydać o nim jednoznacznej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko używam pudrów takich,zwykle strasznie mnie zapychają .A z uwagi na cenę nie suszę się raczej na to aby ten na sobie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder cię zapycha? To współczuję...

      Usuń
  5. jeszzce kiedys gdy sie malowałam to uzywałam sypkiego z FM i byl nawet nawer. Ten mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się cudownie. Bardzo chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że i u ciebie się sprawdził :-)

      Usuń
  8. Ja mam inny puder Mac i dla mnie jest perfidnie wydajny, od ponad roku zużyć nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle dobrego o nim słyszałam, że muszę wreszcie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że na tak krótko wystarcza. Ja mam Studio Fix i bardzo sobie chwalę :) No i jest znacznie bardziej wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  11. W ten rok wydajności nigdy nie uwierzę, pół roku - jak najbardziej. Odkąd odkryłam Blota skończyły się poprawki makijażu w ciągu dnia, bez obaw o to jak wyglądam mogę cały dzień biegać po mieście, siedzieć w pracy lub co tam jeszcze innego, jestem pewna, że Blot wszystko utrzyma na swoim miejscu. Właśnie zakupiłam drugie opakowanie, bo pierwsze powolutku sięga dna :-) Kocham i nie zamienię na nic innego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się muszę zaopatrzyć w kolejne opakowanie :-) U mnie niestety jednak cały dzień nie trzyma matu, ale tak bardzo go lubię :-)

      Usuń
  12. miałam go:) z moją tłustą cerą radził sobie dobrze tylko zimą, latem niestety nie i bardzo nie lubił być poprawiany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej mieszanej jest ok, ale cały dzień matu nie trzyma ;-)

      Usuń
  13. baaaardzo lubię Blota właśnie za to, że jest tak drobno zmielony :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Na twarzy jednak jest zupełnie transparentny :-)

      Usuń
  15. Ooo odcien by mi pasowal idealnie :D Na pewno kiedys sie skusze, ale na razie jestem dobrze zaopatrzona w pudry. Troche sie zdziwilam ze piszesz o malej wydajnosci produktu, ja zazwyczaj jestem przyzwyczajona ze rzeczy z MAC starczaja mi na dlugooo, ale tu widac mamy wyjatek potwierdzajacy regule :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj brakuje niestety wydajności :-(

      Usuń
  16. Czy efekt, jaki on daje na buzi to jest taki dosyć płaski mat? Jaki z pudrów MAC poleciłabyś dla mieszanej skóry ze skłonnością do przesuszenia, kiedy zależy mi raczej tylko na zagruntowaniu podkładu, ewentualnie lekkim rozświetleniu cery, ale naprawdę leciusieńkim? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten do suchej nie za bardzo :-( Ale mam też studio sculpt i na mojej dość tłustej strefie T niezbyt sobie radzi, ale jest bardzo delikatny, nie daje płaskiego matu a jedynie satynowy efekt. No i trochę kryje. Wypróbuj :-)

      Usuń
    2. A miałaś może Mineralize Skinfinish Natural, albo Select Sheer? Ja bardziej o takim delikatnym, niekryjącym myślałam :)

      Usuń
    3. Niestety nie miałam i nie mam porównania 😔

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. No jak to z MAC bywa, cena nie jest niska :-)

      Usuń
  18. Faktycznie, cena wysoka. Raz na jakiś czas można sobie pozwolić na drogi kosmetyk , jeszcze jak się sprawdza :) . Szkoda, że szybko widać dno .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię inwestować w mazidła ;-)) Ten akurat wydajnością nie grzeszy, to prawda ;-)

      Usuń
  19. Prezentuje się świetnie, tylko niestety, cena nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się uda spróbować :-)

      Usuń
  20. Cena nawet może być ale ja używam raczej sypkich :). Puder jest taki ważny że powinien być trochę droższy - oczywiście jeśli cena=efekt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesujący, szczególnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, choć na lato nie dla tłustych cer, bo pewnie sobie nie poradzi ;-)

      Usuń
  22. Mam go i bardzo lubię, chociaż u mnie też dosyć szybko pojawiło się denko. Mam mu jeszcze do zarzucenia ten puszek, który po dwóch praniach totalnie się rozpadł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde, a to puszek! ;-)) Mój leży nieużywany i dlatego może jeszcze żyje ;-))

      Usuń
    2. Ja nie piorę puszków tylko kąpię je w szamponie i mam taki od Estee Lauder już kilka lat :-)

      Usuń
  23. Wydajność nie powala, faktycznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam produktu,ale obiecująco się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie czytałam chyba jeszcze o nim złej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam nigdy ani pudru ani fluidu od Mac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie :-) Mają kilka perełek :-)

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Może kiedyś będziesz mogła spróbować :-)

      Usuń
  28. Zachęciłaś mnie bardzo do jego zakupu! :D
    Szkoda tylko, że taki drogi ;c
    Obserwuję! :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi! :) Serdecznie zapraszam!
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój makijaż bez pudru też się nie obejdzie :) Chętnie kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również będziesz zadowolona :-)

      Usuń
  30. O kurczę, to rzeczywiście mało wydajny! A czym go nakładasz? Może puszek/pędzel "zjada" produkt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładam go pędzlem, ale myślę, że to raczej kwestia jego bardzo drobniutkiego zmielenia :-)

      Usuń
  31. Na razie testuję puder MAC Studio Fix i nie mogę się zdecydować co do opinii o nim ale mam nadzieję, że będzie bardziej wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, ze jest to produkt niewydajny, bo na pewno chętniej bym sie na niego skusiła. Jeśli o mnie chodzi to jak na razie moim ulubieńcem jest Healthy Balance od Bourjois. Jeśli jeszcze go nieprobowalas to gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawi mnie ten puder bardzo, ale obawiam się, że zużyłabym go w podobnym tempie do Ciebie. A to już dla mnie duży wydatek :( Więc chyba poczekam na lepsze czasu z nim :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja używam pudru z sensique i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy