Marcowe nowości kosmetyczne i nie tylko!

20:16

Marzec pod zakupowym względem był w moim wydaniu absolutnie rozpustny, ale jestem usprawiedliwiona urodzinami, więc nie mam wyrzutów sumienia.

Na początku zakupy kosmetyczne:



- Sephorowa zniżka VIP skłoniła mnie do przygarnięcia bazy pod cienie Urban Decay oraz kremu Hydraquench i olejku do twarzy Clarins,



- postanowiłam także spróbować słynnej kuracji do włosów Isany oraz micela Garnier (niestety nie było różowego, więc pocieszyłam się zieloną wersją),



- w Douglasie skorzystałam z rewelacyjnej promocji na szczotkę soniczną Foreo Luna, na pewno za jakiś czas będziecie mogli poczytać o niej więcej,


- w Hebe przygarnęłam też dwa kolejne Essiaki- Status Symbol oraz Big Spender,




- ostatnie moje kosmetyczne zakupy to Organique i znowu Sephora. W Organique wykorzystałam mój urodzinowy bon zniżkowy i kupiłam peeling enzymatyczny (tak, wiem to ten sam, który w zeszłym roku zrobił mi krzywdę, ale zmienili skład i postanowiłam dać mu drugą szansę), do tego wzięłam zapas kremu pod oczy Eternal Gold, chciałam jeszcze moje kochane mydło Savon Noir, ale niestety nie wiadomo kiedy wróci do sprzedaży.
Sephora przyciągnęła mnie oczywiście kosmetykami Marc Jacobs, na które grzecznie wyczekiwałam od końca zeszłego roku. Mam upatrzone kilka kosmetyków, ale na pierwszy ogień skusiłam się tylko na żelowy podkład Genius Gel i pomadkę z serii New Nudes.
  
Niekosmetycznych nowości pojawiło się u mnie całkiem sporo, wszystko z myślą o odświeżeniu szafy na wiosnę, która jak na razie ma nas gdzieś…





- w sklepie New Yorker udało mi się trafić na końcówkę wyprzedaży i nie potrafiłam się oprzeć jeansom przecenionym na 19,95 zł za każdą parę… do tego wzięłam jeszcze wygodną bluzę w paski,




- Reserved i Stradivarius przyciągnęły mnie do siebie świetnymi koszulami, a w House moją uwagę przykuły świetne trampki. Co do butów to skusiłam się jeszcze w H&M na nudziakowe szpilki na niewielkim obcasie, a w sklepie 50 Style kupiłam trampki Lacoste,



- ostatnie moje nabytki to t-shirt z Zary oraz wymarzone okulary przeciwsłoneczne Ray-Ban New Wayfayer 2132




Z wielką przyjemnością stwierdzam, że marzec to mój ulubiony miesiąc w całym roku i mimo, że właśnie w marcu staję się o rok starsza już odliczam do następnego!


Zobacz także:

153 komentarze

  1. Aleeee super nowości :) Czaję się na ten płyn z Garniera, mimo że ja namiętnie używam tego z Be Beauty :) Śliczne ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś lubiłam BeBeauty, ale po czasie niestety ten płyn zaczął mnie szczypać w oczy :-(

      Usuń
  2. Też planuje kupić krem Eternal pod oczki niebawem:) ciekawa jestem duetu Clarins bo mam fazę na tą markę;) a jak Luna? Gdzieś czytałam, że Ci nie pasuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek Clarins to prawdziwe cudo! Kremu jeszcze nie używam. Co do Luny to pasuje mi jak najbardziej i nie żałuję zakupu, ale po kilku użyciach miałam wysyp także nie jest aż tak bardzo delikatna :-)

      Usuń
    2. Może kwestia czegoś innego, ja mam wrażliwą cerę i jak dla mnie jest mega delikatna. Ale tez każda twarz jest inna;)

      Usuń
  3. wszystko mi się podoba nie wiem na co patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łohohoh zaszalałaś! Tyle tu cudowności, że aż nie wiadomo na co skierować wzrok!
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, bo marzec to u mnie taki drugi grudzień ;-))

      Usuń
  5. Super zakupy:) jestem ciekawa marca jacobsa jak będzie się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład już bardzo lubię, pomadka jest trochę średnia :-)

      Usuń
  6. Udane zakupy :-) Najbardziej wpadły mi w oko koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe nowości, szczególnie wpadły mi w oko te piękne beżowe trampki i bluza w paski :) aż sama mam ochotę wybrać się na jakieś ubraniowe zakupy, ale to już po świętach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trampki są cudne, ale niestety jeszcze nie dane mi było ich nosić :-( Wiosno wróć!

      Usuń
  8. No no, świetne zakupy!
    Na ten krem pod oczy z Organique czaję się długo, chyba tez poczekam na urodzinową zniżkę :D
    Zużyłam już mnóstwo jego próbek i za każdym razem jest zachwyt :)
    Ja niestety nie polubiłam tego zielonego micela, bardzo źle działał na moją cerę, to przez to, że ma alkohol denaturowany w składzie... Z podkulonym ogonem wróciłam do różowej wersji.
    A z niekosmetycznych nowości to wpadły mi w oko te beżowe trampki! Świetne są! Chyba sobie takie sprawię. Powiesz, ile kosztowały? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slyszałam o alkoholu w składzie. Na szczęście u mnie szkód nie robi, ale jak zużyję to do niego raczej nie wrócę. Trampki kosztowały 89,90 zł :-)

      Usuń
    2. No to chociaż tyle, ja żałuję zakupu :(
      Dzięki za info, teraz muszę wybrać się do House :)

      Usuń
  9. Najbardziej podobają mi się... jeansy :D A jeszcze bardziej ich ceny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeansów u mnie nigdy zbyt wiele i już czaję się na następne :-)

      Usuń
  10. No,no! *_*
    Czekam na recenzję Foreo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie sobie chwalę, choć szału nie ma :-)

      Usuń
  11. Nowości z MJ chyba najbardziej mnie zaciekawiły. Z niecierpliwością będę czekała na recenzję :-) Jaka cena podkładu ze zniżką i w cenie regularnej? Jak z gamą kolorystyczną? Znajdą się odcienie dla bladziochów? :-) O bazie UD i FL też słyszałam wiele dobrego :-) A płyn micelarny z garniera zamierzam wypróbować jaki mi się skończy wersja różowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dla bladziochów MJ ma świetny kolor Ivory Light, który jest mega jasny :) Pełna cena to 189 zł, zniżka VIP 20% :-)

      Usuń
  12. Troszeczkę poszalałaś! Ale bardzo dobrze, trzeba sobie sprawiać przyjemności! Jestem właśnie przed zakupem wymarzonych okularów Wayfarer, mierzę i mierzę, mam nadzieję, że w końcu trafię na te idealne i już niedługo będę mogła się nimi cieszyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne nowości zarówno kosmetyczne jak i ubraniowe ,ciuszki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja ulubiona baza UD <3 Mam nadzieje, że będziesz z niej zadowolona! Te nudziakowe buty są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już próbki tej bazy i wiem, że jest genialna :-)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo wspaniałości <3 Baza UD to mój ulubieniec, ale znalazłam tańszy zamiennik :)

      Usuń
    2. Noo to jestem ciekawa tego zamiennika :-))

      Usuń
  16. super zakupy:P Nudziakowe buty są bardzo ładne, w ogóle ja kupuję ciuchy w podobnych sklepach. Te dżinsy z New Yorkera fajne na wakacje... Clarins to jedna z moich ulubionych firm, na które nie zawsze mogę sobie pozwolić...Też bym chciała takie zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clarins ostatnio bardzo mnie kusi i mam straszną fazę na tę markę ;-))

      Usuń
  17. Spodnie za dwie dyszki? Wow! Aż żałuję że ostatnio nie zaglądałam do NY... kolory lakierów piękne, świetne zakupy :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zdziwiona tą ceną :-))

      Usuń
  18. Z niecierpliwością czekam na recenzję żelowego podkładu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie bardzo go sobie chwalę :-)

      Usuń
  19. Swietne zakupy, Kochana! Baza z UD jest swietna :) Ooo, masz Foreo Luna, tez sie na nia czaje, wlasnie w tym slicznym kolorze baby pink <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiłam się na Lunę ze względu na świetną promocję i w tej cenie polecam :-))

      Usuń
  20. Na bogato! Pięknie :)

    Bazę UD kocham i wielbię!
    Napisz koniecznie o Marcowym podkładzie jak już troszkę się zapoznacie. Domałam nad nim, ale na dobry początek wzięłam puder do konturowania i pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instamarc mnie kusi, ale na razie odpuściłam ;-) Podkład po kilku użyciach mnie zachwyca :)

      Usuń
    2. Oooooo, a co robi i do jakiej cery będzie najlepszy? Czuję się coraz mocniej zainteresowana! :D

      Usuń
    3. Tak w skrócie to lekko kryje, ale można stopniować co mi akurat odpowiada, żelowa formuła bardzo mi pasuje. Nakładany pędzlem wygląda u mnie słabo, ale gąbeczką BB miodzio :-) Mam mieszaną cerę i u mnie podkład świetnie się utrzymuje, przetłuszczam się standardowo jak zawsze. Podobno może podkreślać suche skórki, ale ich nie mam więc nie wiem jak to jest ;-)

      Usuń
  21. Mam ochotę na peeling z Organique , ale boje się podrażnienia.
    Czytałam, ze występuje po użyciu i twarz jest czerwona .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nastąpiła w zeszłym roku potężna reakcja alergiczna (post o tym jest na blogu), reklamowałam ten kosmetyk i okazało się, że powodem był błąd produkcyjny. Teraz, po zmianie składu dałam mu szansę i nie ma już problemu :-)

      Usuń
  22. Woow świetne nowości! :) O foreo luna czytałam wiele dobrego, ciekawa więc jestem także i Twojej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  23. super:) mega paka nowosci:) hest na czym oko zawiesic

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten peeling z Organique kusi mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podchodzę do niego z rezerwą, bo już raz miałam z nim nieprzyjemną przygodę ;-)

      Usuń
  25. Ojezuuuu chce te dżinsy! Jeszcze zobaczę czy u mnie są moze <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zakupy, ciekawa jestem tej szczotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę recenzję za jakiś czas :-)

      Usuń
  27. Zazdroszczę tych wszystkich jeansów po niecałe 20 zł :)
    A koszule są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  28. strasznie kusi mnie podkład Marca Jacobsa;]

    OdpowiedzUsuń
  29. Poszalalas! :D Same cudownosci :) Kosmetyki Jacobsa kusza jak diabli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, MJ kusi i kupiłabym jeszcze wiele innych kosmetyków :-)

      Usuń
  30. O jak dużo tych nowości :) mam bazę urban decay eden i kocham ją nad życie :) ciekawi mnie ten podkład od mj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza UD to klasyk :-)) Podkład bardzo mi odpowiada :-)

      Usuń
  31. Same wspaniałości :) wszystko mi się podoba. Sama szuka potarganych spodni ;) Kosmetyki świetne, ale podobno podkład MJ taki sobie, ciekawa jestem Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten podkład uwielbiam! :-) Dziurawe jeansy to hit sezonu :-))

      Usuń
  32. Za tydzień lecę do Organique po te same kosmetyki :) Bardzo fajne nowości i jak zawsze będę wypatrywać recenzji. Marc Jacobs też mnie kusi, rozważam zakup paletki cieni w fioletowej tonacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka MJ cudna, ale mam szlaban na cienie ;-))

      Usuń
  33. Świetne zakupy! Jeansy z NY to po prostu interes życia :D Marc Jacobs oczywiście i mnie bardzo interesuje, ale na razie się powstrzymam i poczekam na recenzje. Na podkład nie zwróciłam wcześniej uwagi, a teraz jestem ciekawa co to za jeden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MJ coraz bardziej kusi :-) Mam już całą listę kosmetyków, które chcę kupić ;-))) Podkład mi baardzo odpowiada :-)

      Usuń
  34. Koszule w kratę są super! :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne ubrania, marzy mi się szczoteczka Foreo Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę zatem spełnienia marzenia :-))

      Usuń
  36. Jestem ciekawa jak spisze się u ciebie Foreo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku zachwyt, potem tragedia i wysyp, ale teraz już jest ok :-)

      Usuń
  37. Same wspaniałości, aż nie wiedziałam na co patrzeć <3 Czekam na wrażenia z drugiego podejścia do peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mogę napisać, że wszystko ok :-) Nie było śladu podrażnienia :-)

      Usuń
  38. Śliczne te trampki z House, sama takich szukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, są świetne :-) Szkoda tylko, że pogoda nie pozwala mi ich nosić :-(

      Usuń
  39. Ciekawi mnie peeling enzymatyczny i foreo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super nowości! Zakupy z Sephory i Organique chętnie bym Ci podkradła, szczotkę Foreo oczywiście też ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ile wspaniałości :D Ciekawie jak sprawdza się zielony micel z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Micel jest ok, dobrze radzi sobie ze zmyciem makijażu, ale okazuje się, że ma alkohol :-/

      Usuń
  42. Idzie wiosna więc się nie dziwię, że wpadłaś w lekki szał zakupowy. Wiosna chyba tak na nas działa, że teraz szczególnie czegoś nam brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w pełni! Szkoda tylko, że za oknem zamiast wiosny mam śnieg :-( :-(

      Usuń
  43. Muszę spróbować kiedyś ten odzywki do włosów z Isany :)
    świetne spodnie, wszystkie! :)
    Koszule również mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) Odżywka Isana pozytywnie mnie zaskoczyła :-)

      Usuń
  44. interesuje mnie ten peeling enzymatyczny z oranique:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawy kosmetyk, ale trzeba uważać na podrażnienie ;-)

      Usuń
  45. aaaa, super! I trampasy i Essie i baza UD. Baza zresztą moja ulubiona, niezniszczalna.

    OdpowiedzUsuń
  46. Szpileczki piękne!!! :)
    A Essie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystko bossskie :)
    Ciekawe co powiesz o MJ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczekany MJ baaardzo kusi :-) Podkład świetny, pomadka taka sobie, ale na tym nie poprzestanę ;-))

      Usuń
  48. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie tak szczotka soniczna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzi sobie dobrze, ale wysypu nie uniknęłam :-)

      Usuń
  49. Koszule w kratę bardzo mi się podobają, ale ja mam ogromny problem ze znalezieniem takiej, która by na mnie pasowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio szaleję na punkcie koszul, w kratę również ;-))

      Usuń
  50. Na świetną promocję w New Yorkerze trafiłaś. Szpilki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  51. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) Miło mi :-)

      Usuń
  52. Bardzo ładne ubrania :)) I ta cena! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się nieźle trafić :-)

      Usuń
  53. och, Ty to chyba miliarderką jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym :-) ale daleko mi jeszcze do milionerki, a co dopiero do miliarderki ;-)

      Usuń
  54. Mam ten zielony micel i jest całkiem fajny. Zakupy świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Micel fajnie sobie radzi, ale ma alkohol co nie każdemu może odpowiadać ;-)

      Usuń
  55. Odpowiedzi
    1. Nowości zawsze mile widziane ;-))

      Usuń
  56. Świetne nowości. Ciekawią mnie te kosmetyki Clarins

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ostatnio ogromną fazę na Clarins ;-))

      Usuń
  57. Boskie zakupy:D Ja z niekosmetycznych kupiłam spodnie i okulary w tym miesiącu. Nie wiedziałam, że enzymatyczny peeling ma inny skład, mam nadzieję, że będzie równie dobry! Kupię go na dniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten obecny skład jest dobry, bo poprzedni zrobił mi katastrofę na twarzy ;-))

      Usuń
  58. Miałam to z Isany i jak dla mnie beznadzieja, nic nie robił z włosami aż się ciesze, że już go skończyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie po nim włosy jak z reklamy :-))

      Usuń
  59. Ojej, boskie zakupy! każda z kolejnych rzeczy podoba mi się jeszcze bardziej niż poprzednia :) szkoda, że tak późno tu trafiłam, ale zostaję już na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Potrzebuję na już, teraz, natychmiast takie przetarte dżinsy :) Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wybór wszędzie ogromny więc na pewno coś znajdziesz :-) No chyba, że zrobisz takie DIY :-))

      Usuń
  61. WoW! faktycznie poszalałaś ;) Jeansy za dwie dyszki? Gdzie ja byłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Odpowiedzi
    1. Kodano.pl ok 430 zł. Polecam serdecznie! Zrobiłam zamówienie po południu i następnego dnia okulary były już u mnie :-))

      Usuń
  63. Wspaniale nowosci <3 wow! az oczoplasu dostalam ;D hihi
    Baze UD uwielobiam :) uzywam jej juz ponad 5 lat , pamietam jak ja jeszcze z USA sprowadzalam ;D
    jak dla mnie jedna z najlepszych na jednej linii z baza NARSa ;D
    MARCowe produkty bardzo mnie ciekawia, ciekawe co powiesz :)))

    OdpowiedzUsuń
  64. jejku! nie wiedziałam że w NY są takie przeceny.. tak potrzebuje nowych spodni na już a nie pomyslałam żeby tam zajrzeć :/ ciekawe czy jak wpadnę w sobotę to jeszcze coś będzie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo fajne nowości :) Widzę, że skusiłyśmy się na wiele podobnych rzeczy :D Ja swoje pokażę już chyba w kwietniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Super nowości, widzę że zaszalałaś.
    I oczywiście zazdroszczę szczotki (jest na mojej liście zachciewajek)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  67. Pozdrawiam Cie marcowa panienko!

    Fantastyczne rozpieszczenie. Ja dwa miesiace temu kupilam wymarzone Ray-Bany ale po przymiarce wszystkich interesujacych mnie modeli wybor padl na Erike. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne zakupy :) Najbardziej ciekawi mnie Twoja opinia o szczoteczce Foreo, bo sama jestem o krok od posiadania :P Przyjemnego noszenia, malowania i używania, bo masz co testować!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne zakupy miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy