Black and White // strój dnia

18:17

Dzisiaj zapraszam na kolejny strój dnia, tym razem postawiłam na czarno-biały look! Jak już wiecie cenię sobie wygodę, dlatego często noszę zwykłe t-shirty i trampki. Moimi ulubionymi trampkami od roku są klasyczne, białe Conversy, które jak widzicie po roku użytkowania wyglądają jak nowe. W tym przypadku cena faktycznie idzie w parze z jakością.
T-shirt kupiłam w sklepie House za szaloną kwotę 19,99 zł, ale nie tylko cena mnie zachęciła- jako blogerka urodowa po prostu musiałam go mieć!





kurtka- Stradivarius // t-shirt- House // jeansy- New Yorker // trampki- Converse // okulary- Ray Ban // torebka- Zara



Zobacz także:

53 komentarze

  1. Buty naprawdę wyglądają jak nowe, wow! Aż ciężko uwierzyć, że mają rok! :) U mnie by tyle nie wytrzymały w takim stanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zdziwiona i obawiałam się, że będzie dużo gorzej kiedy je kupowałam, ale jak widać bałam się na zapas ;-)

      Usuń
  2. Lubię takie "codzienne" stylizacje i marmurkowe spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je polubiłam :-) Tym bardziej, że cena była świetna ;-))

      Usuń
  3. Mój styl :-) Uwielbiam takie klasyczne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często stawiam na klasykę :-)

      Usuń
  4. Mam takie same spodnie i trampy <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. P.s moje trampy mają 3 lata i nadal wyglądaja jak nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look! Na takie spodnie od dawna poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestaw, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo ją lubię :-))

      Usuń
  9. Też lubię marmurki :)Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty faktycznie jak nowe :) Kiedyś sobie takie kupię, też podobają mi się białe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam! cena adekwatna do jakości :-)

      Usuń
  11. Torebka jest bardzo fajna, bardzo pasuje do całej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Przerzuciłam się ostatnio na takie maleństwa i jestem zdziwiona, że dają radę i nie muszę targać ciężkich toreb :))

      Usuń
  12. Swietnie wygladasz! Na luzie i z wdziękiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Polecam! To jedne z moich ulubionych butów :-)

      Usuń
  14. Bardzo mi sie podoba Twoja styloweczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! dziękuję :-*

      Usuń
  15. Super stylizacja :) T-shirt genialny <3
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna kurteczka i całe zestawienie fajnie się prezentuje, lubię taki styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę :-)

      Usuń
  17. uwielbiam takie zestawy i trampeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię tak się nosić! :-)

      Usuń
  18. Ach jak wiosennie i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie sety , to zdecydowanie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Bardzo się cieszę :-)

      Usuń
  20. Bardzo podobają mi się spodnie;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie proste outfity i najlepiej się w nich czuje :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też :-) Jakoś nigdy nie przesadzam ze "stylizowaniem się " ;-))

      Usuń
  22. Świetnie wyglądasz. Buty napradę jak nowe. Ale jak się o coś dba, to się ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czern i biel to moje ulubione polaczenie. Brzmi klasycznie, ale wcale takie nie musi byc. Te tenisowki swietnie pasuja do kurtki. Pozdarwiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda, że nie widać co jest na tym t-shircie napisane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nic ciekawego: Pretty to see, hard to catch :-)

      Usuń

Obserwatorzy