Zakupowe szaleństwo w maju

14:48

W ubiegłym miesiącu zapowiadałam Wam, że majowe zakupy będą spore i tak też się stało. Jak na zaawansowaną już zakupoholiczkę przystało nie mogłam sobie odmówić nowości.
Tym razem nowości kosmetycznych jest zaledwie kilka, a moje preferencje w maju zdecydowanie zostały skierowane w stronę zakupów do szafy!


Wśród kosmetycznych zakupów znalazł się tylko żel do mycia twarzy Biolaven, wygładzający żel-krem do włosów Loreal Dual Stylers, olejek ochronny do włosów Garnier Fructis i pyn micelarny Garnier.
Tak! Nie skusiłam się na żadną rossmannową promocję i ominęłam je tym razem szerokim łukiem! Nie kusiły mnie ani zakupy kolorówki, ani pielęgnacji i jestem z tego powodu z siebie ogromnie dumna :-)

Mój biedny portfel z kolei zbyt dumny ze mnie nie jest, bo mimo, że przystopowałam z zakupami kosmetycznymi to odbiłam to sobie w inny sposób i tak moją szafę zasiliły następujące nowości:

Sweter: Oodji , Bluzki: Promod//Sinsay

Sukienki: Promod//Stradivarius//C&A

Spodnie: Promod//Reserved

Marynarki: Pull&Bear//Reserved

Buty: Mel by Melissa//Stradivarius//Zara

Torebki: Michael Kors//Zara//Paulina Schaedel

Jak widzicie naprawdę poszalałam i wydałam na te zakupy majątek, więc w czerwcu już sobie (i mężowi) obiecałam poprawę ;-))

Zobacz także:

74 komentarze

  1. Cudowne zakupy! Potrzebuję kilku marynarek, chyba muszę zajrzeć do Reserved :) Sukienki też by się przydały. Generalnie planuję poważniejsze zakupy ubraniowe w czerwcu albo lipcu, bo mój styl sportowy ma się nijak do pracy biurowej :D
    Biolaven bardzo mnie ciekawi, ale na razie mam tyle wszystkiego, że jak jestem w Auchan to nawet nei patrzę na to stoisko :) Gratuluję, że powstrzymałaś się przed zakupami w Rossmannie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się sobie dziwię, że oparłam się tym promocjom ;-))

      Usuń
  2. Biolaven bym chciała. Piękne torebki :). Szaleństwo w 100 % :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten żel Biolaven :-)

      Usuń
  3. Świetne zakupy, a zwłaszcza sukienki przypadły mi do gustu :) Sama muszę zrobić jakieś letnie zakupy, bo powoli zaczynam nie mieć w czym chodzić. Drogerie omijam za to szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja ostatnio też kosmetycznie jestem zaspokojona :-) Ciuchowo już chyba też ;-))

      Usuń
  4. Sporo ciuszków! U mnie tylko jedne buty bo jakoś nie miałam nastroju na przymierzanie etc:) Biolaven chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten żel Biolaven! Już mam ochotę na więcej od tej marki :)

      Usuń
  5. Też przygarnęłam ten micel Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu udało mi się go dorwać :-)

      Usuń
  6. Ja potrzebuję jeszcze parę sukienek i szortów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach widziałam kilka świetnych szortów i gdybym w nich chodziła to na pewno bym wzięła :-)

      Usuń
  7. Faktycznie poszalałaś. Ale raz na jakiś czas garderobę należy odświeżyć. Popieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz muszę ogarnąć moją szafę i pozbyć się niepotrzebnych rzeczy :-)

      Usuń
  8. Rewelacyjne zakupy, właściwie to wszystko wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy :) słyszałam wiele dobrego o tym olejku z garniera.
    aaa i ta bluzeczka z sinsaya w kotwice :3 muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka w kotwice to klasyk gatunku ;-))

      Usuń
  10. ojej, jakie śliczne torebki<3 chciałabym je wszystkie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma co, czasem można sobie pozwolić na coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna moich dwóch ulubionych marynarek jest z Reserved ;) Micel z Garniera jest naprawdę super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Reserved teraz opłacało się robić zakupy ze względu na świetne promocje :-)

      Usuń
  13. Super zakupy :) Z kosmetyków także używam płynu micelarnego z Garnier, bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Mam teraz chęć przetestować zieloną wersję :). Bardzo mi się podobają czarne buty ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieloną wersję własnie używam i raczej średnio mi pasuje :-/

      Usuń
  14. Wszystko prześliczne! Ale to torebki najbardziej przyciągnęły mój wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupy wspaniałe. Moja szafa też prosi się o porządną segregację i nowe ciuszki na okres letni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moja szafa też się prosi o segregację ;-)))

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. :-D To co tygryski lubią najbardziej ;-)

      Usuń
  17. Czerwona torebka najpiękniejsza *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Uwielbiam ją :-)

      Usuń
  18. Garderobę chętnie podkradłabym Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebki, buty i marynarki po prostu świetne! Super zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziś mierzyłam sukienkę z Promod,ale średnio na mnie leżała. Torebki-genialne! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Do Promodu ostatnio mocno się przekonałam, mają świetną kolekcję :-)

      Usuń
  21. Faktycznie trochę zaszalałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale nowosci, daj znac jak sprawuja Ci sie Melissy, ja kupilam dzisiaj swoje i mialy juz pierwszy test, poki co jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nimi zachwycona i obecnie jedzie do mnie już trzecia para :-))

      Usuń
  23. Jak ja bym chciała też tak zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu nawet trzeba ;-))

      Usuń
  24. zachwycam się wszystkim, fantastyczne ubrania w moim stylu, świetne marynarki i cudowne buciki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Żanetko! Miło mi bardzo :)

      Usuń
  25. Super zakupy, świetna jest ta szara marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wypróbowałabym ten żel biolaven :) Od jakiegoś czasu strasznie podoba mi się te małe torebki MK, ale na razie zadowalam się moją modeną ;) Mimo wszystko, i na tą kiedyś przyjdzie pora :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniale zakupki <3 bardzo mi sie wszystko podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne marynarki i torebki :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Kocham torebki i musiałam je mieć :-))

      Usuń

Obserwatorzy