Zakupy kwietniowe

19:12

Kwiecień już dawno za nami a ja dopiero dzisiaj wrzucam posta z podsumowaniem zakupów z ubiegłego miesiąca... No cóż, lepiej późno niż wcale, a więc do sedna!

Kosmetycznie jakoś specjalnie nie zaszalałam. Mimo, że miałam kod do Sephory na -20%, który działał do końca kwietnia to skusiłam się tylko na pomadkę Marca Jacobsa w kolorze Jolly Molly, osławiony Beauty Blender oraz matujący puder De Slick marki Urban Decay.
W Douglasie wykorzystałam bon i skusiłam się na kropelki samoopalające Clarins oraz krem Daily Energizer tej samej marki. W Minti Shop kupiłam też zestaw pędzli Zoeva.


Ciuchowo też wybitnie nie poszalałam, ale kilka rzeczy mi przybyło! Zakupy poczyniłam w sklepie New Yorker, gdzie skusiłam się na przecenioną bluzę oraz trampki typu slip-on, zaś w Housie i Zarze zaopatrzyłam się w t-shirty.


Kwietniowe zakupy dość skromne w moim wykonaniu, ale w obecnym miesiącu dzieje się znacznie więcej o czym przekonacie się już wkrótce!

Zobacz także:

79 komentarze

  1. Twoje zakupy bardzo mi się podobają, ciekawe jak spiszą się u Ciebie tę pędzle.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze to dla mnie pędzle jak każde inne ;-)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tych kropel samoopalających z Clarinsa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są genialne! To już mogę napisać, bo stosuję je cały miesiąc :-) Polecam!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Są bardzo wygodne i kosztowały tylko 39 zł :-)

      Usuń
  4. Nie liczy się ilość, tylko jakość, a tutaj możemy uznać, że poszalałaś, przynajmniej kosmetycznie :) Już czekam z niecierpliwością co tam nakupowałaś w maju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakościowo jak najbardziej :-) Achh w maju kosmetycznie dość licho, ale cała reszta szkoda gadać... ;-D

      Usuń
  5. Nie aż tak skromnie wszak parę stów poszło:) zaciekawil mnie ten puder matujący:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwotowo faktycznie nie mało , niestety ;-) Puder to mój absolutny hit!

      Usuń
  6. Od kilku dni używam Daily Energizer, ale w wersji krem-żel i jestem bardzo zadowolona :) A pędzle Zoeva to jak dla mnie mistrzostwo i chętnie powiększyłabym swoją kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kremową wersję i też jestem bardzo zadowolona :-) Co do Zoevy jednak to niczego mi nie urywa ;-))

      Usuń
  7. Podobają mi się te zestawy pędzli Zoeva, ale póki co to dla mnie za duży wydatek. Chyba założę sobie na ten cel skarbonkę :P
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł :-)) Choć ja proponuję jednak kupować pojedynczo tylko te, które są naprawdę przydatne. U mnie teraz większość leży...

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Szczerze przyznam, że nie uległam ich urokowi i chyba żałuję zakupu ;-(

      Usuń
  9. Myślałam nad pędzlami, ale doszłam do wniosku, że i tak nie będę miała czasu wszystkich używać :P Z przyzwyczajenia sięgam i tak po te same modele :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i u mnie to samo... kasa w błoto :-(

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. W maju kosmetyczna posucha i u mnie ;-)

      Usuń
  11. cjetnie bym zobaczyla pierwsze zdj z gory:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale genialne slipony! To połączenie kolorów bardzo do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj je w NY :-) Cena jest rewelacyjna :-))

      Usuń
  13. oj intensywnie myślę o pędzlach marki Zoeva...

    OdpowiedzUsuń
  14. Te krople Clarins też mnie kuszą, choć mam krople Collistara i mimo że są świetne, rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z Clarins są rewelacyjne! Używam ich prawie codziennie i jestem zachwycona :-)

      Usuń
  15. Widzę super bluzki! :D Mam ochotę na trampki slip on, ale ostatnio zbieram na conversy, nie chcę mieć 50 par butów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty zawsze mile widziane ;-)) Conversy bardzo lubię, mam 2 pary i na pewno na nich nie poprzestanę ;-)

      Usuń
  16. Świetne zakupy! Ale w tym miesiącu widziałam jest jeszcze lepiej :D Na pomadkę Marca mam wielką chęć ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pomadka to mój ulubieniec! Nie wysusza i jest bardzo trwała :-)

      Usuń
  17. Bardzo fajne nowości :) ja poluję na jakieś fajne trampki slip-on :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ostatnio fajne w Zarze :-)

      Usuń
  18. Pędzle ZOEVA kuszą mnie już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusiły. Teraz mam i nie używam...

      Usuń
  19. Widzę, że też się wiosną na Zoevę skusiłaś? :) zakochałam się w tej kosmetyczce, jest piękna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyczka fajna, ale pędzle takie sobie...

      Usuń
  20. Świetne zakupy! Pokaż koniecznie szminkę MJ w akcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ilość zakupów nie powala, ale ich "jakość" jest fantastyczna! i przypomniałaś mi o moim samoopalaczu do twarzy, najwyższa pora wyciągnąć go z szuflady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy wcześniej nie używałam samoopalaczy a teraz nie wiem jak mogłam się bez nich obejść ;)

      Usuń
  22. Świetne zakupy:) wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Ja już mam mój zestaw i więcej nie planuję. Jakoś nie powaliły mnie te pędzle ;-)

      Usuń
  24. Super zakupy, jestem ciekawa jak Ci się sprawdzi puder De Slick. Długo nad nim myślałam a pudrem od marca jacobsa. Padło na MJ, ale i tak myślę czy by slicka nie dokupić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. De slick uwielbiam! Genialnie matuje :-)

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Teraz jest zdecydowanie gorzej ;-)

      Usuń
  26. i ja w kwietniu uzupełniłam garderobę o T-shirty ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne zakupki <3 niech Ci wszystko dobrze sluzy :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna bluza :) ja mam chyba jakieś zboczenie co do bluz bo mam ich 7 i ciągle mi mało :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne nowości :)
    Samoopalacz Clarins, Beauty Blender i pędzle Zoeva uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne nabytki. Ni zawsze musi być ich dużo. Ważne, żeby żaden nie okazał się pomyłką i stratą pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak u mnie Zoeva okazała się zbędnym wydatkiem :-/

      Usuń
  31. Marzą mi się pędzle Zoeva.
    Mój blog ma nowy adres http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę kompletować osobno, bo te zestawy często mają pędzle niepotrzebne

      Usuń
  32. Marzą mi się pędzle Zoeva.
    Mój blog ma nowy adres http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Są mega wygodne :)

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. Echh, moja chyba niekoniecznie :-(

      Usuń
  35. Świetne zakupy :) trzymaj kciuki abyś była z wszystkiego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne zakupy i nowości :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy