JOLLY MOLLY BY MARC JACOBS BEAUTY

20:06

Ostatnio przerzuciłam się na „nudne” usta, ale od czasu do czasu szaleję z kolorami i mam w swoim zbiorku kilka ciekawych pozycji ;-)
Dzisiaj pokażę Wam energetyczny róż z linii Le Marc od Marc Jacobs Beauty. To moja pierwsza pomadka z tej serii i na pewno nie ostatnia.


Żywy, ostry i energetyczny róż na ustach daje taki sam kolor jak w opakowaniu. Pomadka ma kremową formułę i bez problemu nakłada się na usta- nawet bez pędzelka. Kolor jest bardzo soczysty i już po jednym pociągnięciu usta są nim pokryte bez prześwitów.



Wykończenie pomadki Jolly Molly jest lekko satynowe, półmatowe i dzięki temu trwałość jest jak dla mnie powalająca, bo nawet kiedy jem i piję to spokojnie przez kilka godzin mam ją na ustach.


Na szczęście nie ma mowy o wysuszaniu ust, czy uwidacznianiu suchych skórek. Moim zdaniem jest to pomadka absolutnie ciekawa i warta spróbowania. Oprócz eleganckiego opakowania zawartość ma naprawdę dobrą jakość, którą mogę polecić każdej wymagającej kobiecie.

- dostępność: Sephora stacjonarnie (nie każda) i online

- cena: 125 zł

Zobacz także:

79 komentarze

  1. Ślicznie wygląda, jednak za taką cenę raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś jednak się skusisz :-)

      Usuń
  2. Testowałam niedawno te pomadki. Genialna formuła i świetne kolorki. Spodobał mi się inny odcień i zastanawiam się,czy się na niego nie skusić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jaki kolor wpadł ci w oko :-))

      Usuń
  3. Ostatnio takie kolory za mną chodzą, szkoda że pomadka tyle kosztuje. No ale jak wygram w totka nie będę sobie żałować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę szczęścia ;))

      Usuń
  4. Jaki piękny kolor! Też chodzą mi po głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Jakość jest doskonała :-)

      Usuń
  5. Pomadki Marca Jacobsa w czarnym etui to niebo a ziemia w porównaniu do serii Nudes.
    Tobie pięknie w tym kolorze, świetnie podbija Twoją zieloną tęczówkę.

    Też się kiedyś zdecyduję na pomadkę MJ, bo mam mini produkt i jestem zachwycona tym, jak lezy na ustach. Wszystko jest tak, jak napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, New Nudes są kiepskie, a przynajmniej mój kolor Strange Magic :-(

      Usuń
  6. Mam coś podobnego z Chanel, niemniej nowe zawsze kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :-) i polecam zakup ;-D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Przyciąga uwagę niesamowicie :-)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. To taki ciemniejszy cukierkowy ;-))

      Usuń
  9. wygląda ślicznie, bardzo Ci pasuje, ale cena zwala z nóg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na VIPach już nie jest tak strasznie ;-))

      Usuń
  10. A widzisz u mnie też dzis MJ:) przyznam, że pomadkom sie nie przyglądałam za mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to koniecznie się przyjrzyj, ale serię New Nudes omijaj szerokim łukiem ;-)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Pięknie by ci w nim było Kasiu :-))

      Usuń
  12. Piękny kolor :) kosmetyki MJ uwielbiam, trwałość jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam, choć mam do czynienia na razie wyłącznie z podkładem i pomadkami :-)

      Usuń
  13. ładna choć na moje oko za różowa ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie istnieją za różowe pomadki ;-p

      Usuń
  14. Slicznie u Ciebie wyglada, dla mnie bylaby ciut za intensywna... Chyba ;) Musze obadac pomadki z MJ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się im przyjrzyj, mają świetną jakość i kolory :-)

      Usuń
  15. Kolorek bardzo ładnie się prezentuję na ustach, jednak cena może odstraszyć.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielki plus,że nie wysusza.Miałam kilka pomadek, po których moje usta były w złej formie. Ładny kolorek, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ma świetną jakość i formułę :-)

      Usuń
  17. Cudny kolor, piękne wykończenie, a ty wyglądasz prześlicznie :-)
    Zapamiętam sobie tą szminkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie prezentuje się fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena faktycznie dość wygórowana , ale kolorek prezentuje się SUPER!!!<3 Uwielbiam takie odcienie;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką dobrą jakość nie ma co żałować kasy :-))

      Usuń
  20. Kolor piękny, ale ta cena... :(
    U mnie nowy post zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, to już wysoka półka i cenowo, i jakościowo ;-)

      Usuń
  21. cena nie jest zachęcająca, mimo ślicznego koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko kiedy cena zachęca za dobre kosmetyki niestety ;-)

      Usuń
  22. Idealnie Ci pasuje i ładnie ożywia cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kolor ;) bardzo Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorek bardzo ładny,ale cena trochę wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny odcień :) bardzo lubię takie u siebie , a Ty ślicznie w nim wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś :-* Tobie też do twarzy w takich różach, to fakt :-)

      Usuń
  26. Nie moj kolorek, ale pomadke MJ chetnie bym przytulila :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy produkt, bardzo ładnie się prezentuje, ale niestety cena odstrasza a dodatkowo to nie mój kolor, nie przepadam za różami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei uwielbiam takie kolory na moich ustach :-)

      Usuń
  28. kolor piękny i mysle ze by i pasował) slicznie wyglądasz:!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kolor to prawdziwa bomba! :-)

      Usuń
  29. Masz piękną cerę :)
    A pomadka idealnie Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. swietny kolor :) ciesze sie, ze ja polubilas :) ja tez moja bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny kolor! Uwielbiam takie roze! I musze przyznac, ze bardzo Ci pasuje. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny odcień. Mam podobny innej marki, ale na co dzień jest w moim odczuciu zbyt jaskrawy.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy