MAC Dainty

17:55

Przeglądając polecane kosmetyki marki MAC stwierdziłam, że nie może u mnie zabraknąć kultowego mineralnego różu w kolorze Dainty.
Znowu okazało się, że wybór był słuszny, a sam produkt w pełni zasłużył sobie na miano kultowego. Kosmetyk ma piękny, różowy odcień z delikatnymi drobinami, które na policzku wyglądają bardzo subtelnie.



Pigmentacja nie jest zawrotna, dlatego nie musimy obawiać się plam. Nakładanie jest bardzo przyjemne i mimo, że to kosmetyk wypiekany bardzo łatwo nabrać go na pędzel. Rozcieranie jest bajecznie proste, a z użyciem „skunksa” osiągniemy piękny efekt subtelnej mgiełki koloru.


Odcień jest faktycznie uniwersalny, nada się zarówno blondynkom, brunetkom jak i różnym odcieniom karnacji. Efekt można bez problemu stopniować, więc i na opaleniźnie powinien się sprawdzić.


Trwałość jest świetna, róż nie blaknie w ciągu dnia i nie ściera się. Po raz kolejny przekonałam się, że warto zaopatrzyć się w lepszej jakości kosmetyki. Tutaj cena jest wysoka, ale kupiłabym go kolejny raz bez zastanowienia, a już tym bardziej, że kupuję u nich ze stałą zniżką.

Ciekawa jestem waszych opinii na temat tego różu. Znacie? Lubicie?


- dostępność: salony MAC, sklep internetowy Douglas.pl

- cena: 113 zł

Zobacz także:

50 komentarze

  1. Piękny, ale póki co mnie cena kosmetyków MAC odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest, chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji go używać, ale efekt na policzku bardzo mi się podoba :) na razie chodzi za mną jednak inny róż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa jaki róż za tobą chodzi ;-))

      Usuń
  4. Ja właśnie niedługo będę stała przed wyborem różu z MAC. Ciężki wybór będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ciężki wybór, to fakt :-) Udanych zakupów!

      Usuń
  5. Jeszcze nie miałam różu Mac ale to kwestia czasu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować koniecznie! :-)

      Usuń
  6. Moje doświadczenie z różami określiłabym jako... żadne. Mam co prawda 2, a może 3 po które sięgam od wielkiego dzwonu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och to ja jestem twoim przeciwieństwem ;-) Mam ich w szufladzie zdecydowanie najwięcej :-))

      Usuń
  7. Róż prezentuje się całkiem fajnie, ale niestety nie wiem dlaczego ta firma do mnie nie przemawia. Wydaje mi się przereklamowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam sporo kosmetyków tej marki i odmienne zdanie na ten temat :-) Są przeciętniaki i perełki wśród ich asortymentu :-)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zgadza się, choć przy ciężkiej ręce można nawet z nim przesadzić ;-))

      Usuń
  9. Jaki subtelny! Naprawdę ślicznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. omamuniuuu jest pięknyyy! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się- to jeden z piękniejszych w mojej kolekcji :-)

      Usuń
  11. Bardzo ładny, delikatny a co za tym indzie bardzo naturalny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, choć nawet z nim można uzyskać efekt "ruskiej lali" ;-))

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a jaki uniwersalny :-)

      Usuń
  13. Mam i również uważam za jeden z najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę bronzery, ale róże też używam, mam bardzo podobny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei jestem oddana różom :)) To chyba moje ulubione kosmetyki :-)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. To kupuj i skreślaj, bo jest piękny :-)

      Usuń
  16. śliczny odcień :) ja teraz mam paletę róży z MUR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co chwilę wynajduję nowe chciejstwo w tej materii ;-)

      Usuń
  17. Ta cena mnie niestety zniechęca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że cena w tym wypadku nie będzie każdemu odpowiadać :-)

      Usuń
  18. Znam ten odcien! Piekny jest! :) Slicznie wygladasz w nim :) Kiedys na pewno bedzie moj :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dainty to przepiękny i delikatny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten róż już ponad dwa lata i ciągle tak samo go uwielbiam. Jest nie do wykończenia, mam wrażenie, że nigdy się nie skończy!

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiekny kolorek! kocham róze MACa , naleza do moich ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również za nimi przepadam :-))

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Owszem, ale jak by się przyłożyć to można zrobić placki, że hej ;-))

      Usuń
  23. Prześliczny jest, cudnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  24. jeszcze nie miałam żadnego różu z MACa, ale na pewno kiedyś sobie sprawię :) Twój ma bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czaję się od jakiegoś czasu na róż MAC, ale ciężko wybrać kolor :) Póki co denkuję Sugarbomb z Benefit, który uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy