Me, Myself, Converse & Dziki Józef

21:14

Przeglądając ostatnio zdjęcia na karcie natknęłam się na fotki sprzed miesiąca, których do tej pory jeszcze nie opublikowałam.
To strój dnia klikany od razu po pracy, dzień był wtedy piękny i ciepły a okoliczności przyrody zachęcały do chwili wytchnienia...
Poza tym to ostatnie zdjęcia z długimi włosami, bo od jakiegoś czasu wyglądam zupełnie inaczej, ale o tym za niedługo!





bluza: New Yorker // jeansy: Stradivarius // trampki: Converse // zegarek: Geneva // bransoletka: Lilou // okulary: Ray Ban // torba: Dziki Józef

Zobacz także:

35 komentarze

  1. Fajna, luźna stylizacja i piękne widoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę o swoim Dzikim Józefie, Twój jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Bardzo lubię tego Józefa :-))

      Usuń
  3. Ten Dziki Józef to łódzka marka, ale jeszcze nie miałam nic od niego:) Conversy mam ślicznie miętowe, krótkie, ale są niewygodne dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam krótkie białe i przyznam, że one od czasu do czasu lubią mnie obcierać :-/ Te wysokie są świetne!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ostatnio jakoś tylko takie u mnie w akcji ;-))

      Usuń
  5. Piękna bluza, a trampki mam takie ale białe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja mam białe krótkie :-)

      Usuń
  6. Ten model torebek Dzikiego Józefa bardzo mi się podoba. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ta torba to mój codzienny must have :-))

      Usuń
  7. Oo! to ja jestem ogromnie ciekawa zdjęć po zmianie z włosami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą niedługo :-) Noo przyznam, że zmiana jest spora :-)

      Usuń
  8. uwielbiam te conversy! jak dla mnie najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna luźna stylizacja, a torebka jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziki Józef i Conversy wymiatają!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nazwa torby jest genialna :) a do tego świetne się prezentuje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ubrania w paski - bardzo mi się podoba Twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie mi się podobają te torby.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy