Moja włosowa metamorfoza i akcja "DAJ WŁOS"

19:41

Kobieta zmienną jest, to rzecz niepodważalna. Sama zbyt wielu zmian w moim życiu nie dokonałam, ale przed miesiącem poddałam się małej-wielkiej metamorfozie.
Fryzjerom nie ufałam od jakiś 5 lat i przez ten czas sama od czasu do czasu bawiłam się nożyczkami.
W tym okresie wyhodowałam sporej długości owłosienie, stroniłam też od farbowania.

Tej wiosny jednak zamarzyła mi się odmiana fryzury. Czułam się już przytłoczona przez tak długie włosy i zaczęły mi one zwyczajnie przeszkadzać. Po prostu przestałam je lubić. Dlatego też zdecydowałam się na dość radykalną zmianę, bo oprócz ścięcia sporej długości postanowiłam zmienić też kolor.
Do zmiany byłam tym bardziej ochoczo nastawiona, z tego powodu, że podjęłam decyzję o przekazaniu włosów dla Fundacji Rak and Roll, która w ramach akcji "Daj Włos" zajmuje się przekazywaniem za darmo peruk dla kobiet po chemioterapii.
Ta inicjatywa wydała mi się ogromnie wzruszająca i warta uwagi tym bardziej, że ostatnio z rakiem borykamy się w najbliższej rodzinie.

Zachęcam Was do przeczytania warunków uczestnictwa w akcji TU





Mojej metamorfozy dokonałam w salonie House Of Beauty w Rybniku, gdzie panuje sympatyczna i przyjazna atmosfera. Salon współpracuje z Fundacją, dzięki czemu mogłam bez problemu zostawić u nich dla Fundacji mój 30 cm warkocz, a przy okazji nie musiałam płacić za usługę cięcia.






Na samym obcięciu nie poprzestałam i w końcu zdecydowałam się na upragnione ombre, z którego jestem w pełni zadowolona.

Z salonu wyszłam z poczuciem zrobienia dobrego uczynku, szczęśliwa po udanych zmianach i bardzo dumna z siebie. Kocham moje nowe włosy i absolutnie nie żałuję tej decyzji, potrzebowałam tej zmiany. Mam nadzieję, że ktoś skorzysta w trudnym momencie swojego życia z moich kłaczków…

Zobacz także:

50 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jestem z niej bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  2. Wspaniała odmiana i akcja! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej świetna akcja! Szkoda włosów do kosza skoro mogą się jeszcze przydać :-)

      Usuń
  3. Gratuluję podjęcia tak szczodrej decyzji. W nowej fryzurze bardzo Ci do Twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie Ci w nowej fryzurze :) bardzo podobasz mi się w tej długości
    natomiast co do inicjatywy to uważam, że jest świetna, sama w ubiegłym roku jak tak radykalnie ścięłam włosy to oddałam, choć nie w salonie (nie mieli współpracy) a w lokalnej perukarni, która z fundacją współpracuje :) warto, bo nam z tych włosów nic a może ucieszą kogoś w tym trudnym okresie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i brawo! W pełni się zgadzam:-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wyszło tak jak chciałam na szczescie ;-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Przyznam, że kilka osób mnie nie poznało :-D

      Usuń
  7. Ja w tamtym roku oddałam im swoje włosy i teraz zapuszczam do następnego ścięcia , ale jeszcze trochę mi brakuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak kiedys bede robila radykalne sciecie tak jak Ty to rowniez moje wlosy oferuje tej Fundacji, bo uwazam ze pomysl jest swietny.
    Jak na IG pisalam, SUPER Ci w tej nowej fryzurze, naprawde! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam do udziału w akcji, bo satysfakcja jest nie do opisania :-)

      Usuń
  9. Piękny gest, a w nowej fryzurce bardzo Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szlachetny gest:) jeżeli zdecyduje się skrócić swoje włosy to też je oddam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała akcja, ja też coraz częściej myślę o bobie i ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz z krótkimi włosami i fajnie że takie akcje są organizowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, takie akcje są dzisiaj bardzo potrzebne, niestety :-(

      Usuń
  13. świetny gest! a włosy jeśli będziesz chciała i tak odrosną :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Choć na dzień dzisiejszy nie chcę wracać do długich :-)

      Usuń
  14. wyglądasz perfekcyjnie w krótkich włosach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam za taki gest. Swietnie wygladasz w nowej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie Ci w nowej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem ombre jest dobre ale na długich włosach. Sama kiedyś miałam boba i dopiero aż udało mi się je zapuścić zdecydowałam się na ombre. Dziś malowalam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie ma to znaczenia :-) Ja jestem zadowolona i powrotu do długich kłaków już nie planuję ;-)

      Usuń
  18. Uważam, że postąpiłaś wspaniałe :) A Twoja nowa fryzura bardzo Ci pasuje, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Metamorfoza zdecydowanie na plus.
    A gest super sama zastanawiam się nad oddaniem mojej czupryny do tej fundacji,ale chyba jestem za bardzo przywiązana do długości, ale dobrze wiedzieć że w Naszym Rybniku jest miejsce gdzie można oddać włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zatem salon House od Beauty:-)

      Usuń
  20. Bardzo fajna zmiana - ja też muszę włosy ściąć, ale niestety z powodu ich zniszczenia ombre właśnie. Nigdy więcej :) Cieszę się, że Ty z efektu jesteś zadowolona.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co z ombre jestem zadowolona ;-)

      Usuń
  21. Świetna akcja, bardzo pomysłowa. A co do nowej fryzurki to podoba mi sie efekt ombre, ale sama sie nie moge zdecydowac..

    OdpowiedzUsuń
  22. Szalenie podoba mi się zarówno cięcie jak i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super fryzura, sama zdecydowałam się na podobne cięcie. Tylko mam duże problemy z wypadaniem, a ponad to kosmetyki które działały ma moje dłuższe włosy totalnie nie sprawdzają się na moim long bobie :(

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy