I love stripes!

13:52

Szał na paski trwa u mnie już dobre kilka lat i mimo, że to nie zawsze jest dla mnie korzystny print to jednak nie przejmuję się tym zbyt mocno, a uczucie do pasków pozostaje niezmienne.
W tym roku nowością są u mnie sukienki midi, które również mogą być niebezpiecznym tematem, bo skracają sylwetkę, ale i tym razem mam wymówkę i przy wzroście ponad 170 cm śmiało się optycznie „skracam”.



Jedną z moich ulubionych ostatnio sukienek łączę z jeansową kurtką oraz meliskami lub conversami i dla mnie to super wygodny strój zarówno do biegania po mieście, jak i do pracy. Jak widać na załączonych obrazkach w bieganiu po parku również się sprawdza ;-)


sukienka: STRADIVARIUS // kurtka: C&A // torebka: MICHAEL KORS // buty: MEL BY MELISSA // zegarek: LORUS // okulary: RAY-BAN


Zobacz także:

36 komentarze

  1. Również uwielbiam paski :) Bardzo fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam paski, dziś mam bluzkę w pasiak, śliczna sukienka, preferuję taką długość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię taką długość sukienek, choć wiem, że dla sylwetki to bezlitosne... ;-)

      Usuń
  3. Bardzo fajna letnia wygodna opcja :) Jestem paskomaniaczką, ale ostatnio polubiłam również groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Groszki były też moją miłością swego czasu :-)

      Usuń
  4. Przepiękna sukienka i boskie buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja:) Melisek Ci zazdroszczę, kilka razy chciałam sobie zamówić, tylko czytałam, że mają bardzo zaniżoną rozmiarówkę i w końcu się nie zdecydowałam, bo bałam się, że za małe kupię:( A conversy też kocham:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiaj :-) Ja mam w melisskach normalny rozmiar :-)

      Usuń
  6. bardzo ładna sukienka, uwielbiam paski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię paski :) Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawienie, lubię takie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz! Myslę ze mnie optycznie tez mogłyby skrócić ;) ja mam z kolei 175 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach jak ja bym chciała mieć kilka cm mniej...

      Usuń
  10. Ja akurat nie przepadam za taką długością, ale paski bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka długość jest niebezpieczna ;-)) ale ja ją uwielbiam :-)

      Usuń
  11. Nie jesteś jedyna, która kocha paski :D
    Mnie ze względu na spory tyłeczek paski czasem nie są zbyt korzystne, ale sukienka bardzo mi się podoba tylko gdyby była odrobinę krótsza tak nad kolano to była by super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paski najlepsze :-) Oj nie, nie cierpię pokazywać kolan i teraz przeżywam katusze chodząc w takich sukienkach ;-))

      Usuń
  12. Świetna długość sukienki! Bardzo podobają mi się podobne, ale nie trafiłam jeszcze na tą idealną :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poluj, teraz jest spory wybór :-)

      Usuń
  13. Uwielbiam paseczki i najwięcej to chyba mam bluzeczek w paski :) Jak dla mnie świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też przeważają pasiakowe bluzki :-)

      Usuń
  14. Śliczna sukienka. Ja nie mam nic tej długości, a też mogłabym sobie pozwolić na małe "skrócenie".

    OdpowiedzUsuń
  15. Ladnie kolorystycznie wszystko polaczylas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Granat, czerwień i biel to jedno z moich ulubionych połączeń :-)

      Usuń
  16. Ja także lubię paski :)
    Kochana niestety już nie mam kodów, bo one były ważne do 12 lipca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, zbyt późno się obudziłam ;-)

      Usuń
  17. Przy takim wzroście sukienka leży idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy