SHOPPING!

18:09

Nadszedł czas na podsumowanie ostatnich zakupów. Robiąc zdjęcia sama się zdziwiłam, że kupiłam ostatnio tak niewiele kosmetyków. Wszystko, co wrzuciłam do koszyka było mi najbardziej potrzebne, nie robiłam zapasów jak zwykle. Muszę przyznać, że od jakiś 2 miesięcy kosmetyczne zakupy coraz mniej mnie kręcą i przerzuciłam się raczej na uzupełnianie garderoby.

Tak więc najpierw przedstawiam Wam drogeryjne zakupy, których jak wspomniałam jest bardzo niewiele.


Poprzedni płyn micelarny właśnie się skończył, więc postanowiłam w końcu wypróbować słynny różowy Garnier, bo nie miałam jeszcze ku temu okazji.
Krem pod oczy Clinique All About Eyes w wersji Rich od dawna za mną chodził, ale sumiennie zużywałam wszelkie zapasy i dopiero niedawno mogłam sobie na niego pozwolić. Używam go już troszkę i jak na razie jestem zachwycona.
Cudowny Olejek Fructis zachęcił mnie do zakupu głównie ceną, a że potrzebowałam pilnie czegoś do termoochrony to się skusiłam i póki co nie żałuję.
Samoopalacze nigdy mnie nie kręciły, ale ostatnio spróbowałam i efekt mnie zadowolił, więc kupiłam samoopalacz marki Gosh oraz Bielenda. Na dniach postaram się wrzucić ich porównanie.
Ostatnią kosmetyczną rzeczą jest cień marki MAC z serii Extra Dimension w kolorze Sweet Heat, na który czekałam od zeszłego roku, bo wtedy nie zdążyłam z jego zakupem. Teraz mi się udało i używam go prawie codziennie.

Postanowiłam również nieco odświeżyć moją biżuterię, a że nadarzył się pretekst w postaci zdanej sesji to nie wahałam się nad zakupami.
Potrzebowałam czegoś delikatnego na co dzień i skusiłam się na tanie i dobrze wykonane naszyjniki marki Modernsilver. Kolejne perełki upatrzyłam w Tous, skąd przywędrowały do mnie dwie bransoletki. Nie rozstaję się z moimi misiami ani na jeden dzień!


No i na koniec to, co ostatnio najbardziej mnie cieszy, czyli zakupy do szafy! Tegoroczne wyprzedaże pochłonęły mnie wyłącznie w sklepie Promod, Reserved, New Yorker i na Zalando. W Promodzie upatrzyłam sobie kilka rzeczy i czekałam tylko aż będę je mogła kupić w niższej cenie.
Tym sposobem przywędrowały do mnie następujące rzeczy:


- jasne jeansy i kurteczka jeansowa oraz bluzka z wzorami- wszystko Promod,



- dwie bluzki w kolorowym princie oraz mega wygodne szorty- również Promod,



- cytrynowa marynarka i długi, granatowy sweter z kieszeniami- Promod,



- jeansowe ogrodniczki- Promod oraz ciemne jeansy ze sklepu New Yorker,



- szara sukienka Reserved i biała sukienka Promod.


No i wisienka na torcie, czyli przesyłki z Zalando, gdzie tegoroczne wyprzedaże najbardziej mi się spodobały. 50% ceny na niektóre rzeczy Michaela Korsa zadziałało na mnie wprost jak magnes i dlatego skusiłam się na torebkę Jet Set Top Zip w kolorze Navy oraz 2 pary butów (w cenie Lasockiego w CCC): klasyczne, czarne szpilki, których brakuje w mojej szafie od kiedy urosła mi stopa (!) oraz uniwersalne i przewygodne baleriny w brązowym kolorze.



Więcej wyprzedażowych zakupów nie planuję, te łupy absolutnie mnie zadowalają :-)




Zobacz także:

59 komentarze

  1. Też mam tą bluzę jeansową i torebkę MK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności :) Na recenzję kremu pod oczy z Clinique będę czekała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogrodniczki śliczne :) Dla mnie to moje must have

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej, że kosztowały mnie 59 zł :-))

      Usuń
  4. Ale cudowności. I mój ulubiony micel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to już chyba i mój ulubieniec :-)

      Usuń
  5. Biżu super:) krem Clinique bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też go bardzo polubiłam :-)

      Usuń
  6. Super rzeczy wypatrzylas na wyprzedazach :) Musze zajrzec do Promod :) Na Insta Ci juz pisalam, ze te czarne szpilki z MK sa swietne - bd miala na lata (o ile Ci sie rozmiar stopy nie zmieni :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moja stopa już nie urośnie ;-D

      Usuń
  7. Piękne rzeczy :D Świetne ogrodniczki z NY :D Sama kupiłabym sobie takie :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były w Promod na wyprzedaży za 59 zł :-))

      Usuń
  8. Clinique All About Eyes na pewno kiedyś będzie mój, póki co swoje trumfy święci Kiehl's <3

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na informację o samoopalaczu Bielenda :)
    Gosh to dla mnie zagadka; jakiś taki zielonkawy odcień u mnie dawał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w skrócie tylko napiszę, że Bielenda u mnie spisuje się świetnie, a Gosh to porażka...

      Usuń
  10. Same świetne zakupki! Czekam na bliższe przedstawienie cienia od MAC :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biżuteria śliczna :-) Właśnie wybieram jakieś łańcuszki z modernsilver ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne, będziesz zadowolona :-)

      Usuń
  12. Piękna biżu! Ja bardzo polubiłam się z micelem z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Też polubiłam ten micel :-)

      Usuń
  13. Sporo tego. Właśnie obecnie używam micela z Garniera i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piankę Bielendy i płyn Garniera lubię i używam od dłuższego już czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam tego płynu z garniera i mam w planach ten olejek z fructis. . fajne nowości ubraniowe, szczególnie torebka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Olejek bardzo polecam :-)

      Usuń
  16. Micel Garniera jest świetny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna torebka! Bardzo mi się podoba ;). Świetny kształt i te obszycia. Chyba zacznę odkładać na jej zakup :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pięknie wykonana! Tylko zastanawiam się czy dla mnie nie jest troszkę zbyt mała :-(

      Usuń
  18. Same piękne rzeczy! Sukienki rewelacyjne, nie pogardziłabym :) Intryguje mnie pianka z Bielendy, czekam na porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bardzo polecam ten samoopalacz :-)

      Usuń
  19. Rodzinka Korsów boska!
    Uważaj na samoopalacz z Bielendy, mi zrob ił straszne plamy a zmyć go to był kosmos..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja uwielbiam tą piankę! :-) Gosh to dla mnie największy chłam ;-))

      Usuń
  20. Z kosmetyków znam tylko micel, sama niedawno zaopatrzyłam się w nową, kolejną już buteleczkę :)
    Pozostałe zakupy bardzo fajne, szczególnie torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakupy przepiękne Kochana ! nie wiem na czym oko na dłużej zawiesić :)

    Masz Miśki :) i bardzo dobrze ja też uwielbiam ten zestaw ! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Obfitości! :D
    A ja na odwrót- jeśli kupię coś z garderoby, to jest naprawdę święty dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś miałam, teraz się zupełnie odmieniło ;-))

      Usuń
  23. Buty i torebka MK - zazdroszczę, przepiękne <3 Cień z MAC wygląda obiecująco, ciekawa jestem jak się prezentują swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No i zalando już odpalone. Te buty to naprawdę niewiarygodna cena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się! Mam nadzieję, że zakupy się udały :-)

      Usuń
  25. Same cudownosci nie ma nic czego bym z tych rzeczy nie chciała :-)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy