Sukienkowe love!

17:59

Przyznam się bez bicia, że dotychczas nie przepadałam za noszeniem sukienek i zakładałam je baardzo rzadko. Ostatnio jednak mimo wszelkich kompleksów przekonałam się do tego typu garderoby i śmigam w sukienkach regularnie.
Jedną z moich ulubionych obecnie jest sukienka, która osobiście przypomina mi koszulę nocną, ale jest szalenie wygodna i łatwa w obsłudze, bo nie gniecie się i sprawdza się w pracy.





sukienka: Promod // torebka: Michael Kors // sandały: Stradivarius // okulary: Ray-Ban //zegarek: Lorus

Jestem ciekawa jak to jest u was z sukienkami :-) Lubicie czy raczej od nich stronicie?

Zobacz także:

33 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja o dziwo też zaczęłam je lubić ;-))

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa sukienka :) Sama też nie przepadam za noszeniem sukienek, latem częściej wybieram kombinezony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś do kombinezonów nie mogę się przekonać i na razie noszę je tylko w domu ;-))

      Usuń
  3. Też uwielbiam lekkie sukienki na upalne dni..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama się sobie dziwię, że odkryłam je dopiero teraz ;-D

      Usuń
  4. Nie ma to jak Korsik:D u mnie sukienka to moze raz na ruski rok ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory u mnie też tak było :-) Teraz śmigam w sukienkach prawie codziennie :-))

      Usuń
  5. Lubię sukienki :)
    Nawet przy moim dużym rozmiarze - znalazłam fason, w którym czuję się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja :) Ja uwielbiam sukienki, mogłabym je nosić na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś tego nie rozumiałam, dzisiaj w pełni się zgadzam :-)) Sukienki są ekstra! :-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo ją polubiłam :-)

      Usuń
  8. U mnie sukienki raczej sporadycznie... Jednak szorty wygrywaja u mnie w lecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szorty też ok, choć jednak wolę sukienki, bo mniej odkrywają moje brzydkie nogi ;-))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wahałam się nad jej zakupem, ale teraz nie żałuję :-)

      Usuń
  10. Bardzo lubié sukienki i często noszę, dzieki czemu nie muszę martwić się o dopasowanie góry i dołu:)

    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczna sukienka, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sukienka :-) Mogę wiedzieć skąd łańcuszki? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Naszyjniki są z Modernsilver :-)

      Usuń

Obserwatorzy