Mat totalny z De-Slick Urban Decay

20:46

Markę Urban Decay jak dotąd poznałam jedynie przez słynne palety Naked, z innymi kosmetykami nie miałam do czynienia. Kiedy jednak w kwietniu robiłam zakupy w Sephorze skusiłam się na matujący puder De-Slick, z zamiarem używania go latem.



Puder ma zupełnie biały kolor w opakowaniu, ale producent określa go jako transparentny. Moim zdaniem leciutko bieli twarz (co akurat mi nawet odpowiada). Formuła jest dość sucha i tępa (jak na puder ryżowy przystało), ale gąbeczką puder nakłada mi się bezproblemowo.



Puder na cerze tworzy totalny mat, także nie każdemu się to spodoba i kosmetyk sprawdzi się raczej na cerach mieszanych i tłustych, zaś suche może jeszcze bardziej przesuszyć. Ja jestem ogromnie zadowolona z tego kosmetyku, bo po jego użyciu wiem, że podkład doskonale mi się utrzyma przez cały dzień pracy i nie będę się błyszczeć aż tak mocno jak przy każdym innym pudrze. Kosmetyk miałam okazję również sowicie przetestować w trakcie tegorocznych upałów, więc moja opinia jest absolutnie poparta doświadczeniem. Moja skóra przy jego używaniu nigdy nie została zapchana ani przesuszona, a podkłady pozostawały dłużej w stanie niezmienionym od aplikacji. Wydajność także jest w porządku- myślę, że puder wystarczy na ok. pół roku codziennego używania.


Mimo wszystko polecam również tańsze odpowiedniki jak puder bambusowy lub ryżowy, których na rynku jest mnóstwo, a ich działanie nie odbiega od kolegi z Urban Decay. Ja jednak jestem sroczką i póki mam możliwości inwestuję w produkty z wyższej półki, ale nie wykluczam też powrotu do pudru z Paese czy Biochemii Urody.

- dostępność: Sephora

- cena: 129 zł

Zobacz także:

28 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się ta puderniczka :) fajnie, że zdał egzamin nawet w te upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niekoniecznie by przypadł do gustu jeśli może wysuszać, ale uroku designowi opakowania nie można odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do suchych cer się nie nada :-( Opakowanie bardzo fajne i trzeba przyznać, że dobre jakościowo i porządne :-)

      Usuń
  3. U mnie puder z BU był katastrofą także za żadne skarby:D jedny który mi pasuje z pudrów tego typu to niedawno opisywany przeze mnie MUFE. Ale ten też kupię jak skończę tamten np bo liczę, że się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja puder z BU bardzo lubiłam i zużyłam kilka opakowań :-) A czym ci podpadł?

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jeśli potrzebujesz trwałego matu to warto się mu przyjrzeć :-)

      Usuń
  5. Fajnie ma opakowanie :), jednak nie wiem czy bym się skusiła :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy czego oczekujesz od pudru- jeśli trwałości i dobrego matowienia to polecam :-)

      Usuń
  6. A jak on się ma do Blot'a z MAC, Kochana :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blot jest bardziej miałki i delikatniejszy, UD daje bardziej suche i trwalsze wykończenie. Dla mnie to taki wyższy level w matowieniu mimo wszystko, choć Blota dalej lubię, ale raczej do poprawek :-)

      Usuń
  7. Piękna puderniczka :-) Puder też jest świetny, wierzę na słowo, bo do tej pory spotkałam się z samymi pozytywnymi opiniami. Ja obecnie mam fajny puder matujący z Gosha, jest to jednak sypki puder.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sypkie też lubię, a tego serdecznie polecam :-) Do torebki idealny :-)

      Usuń
  8. Mam na niego chrapkę, tym bardziej, że słyszę same pozytywne słowa :) Myślę, że warto rozpieszczac się tym co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, odrobina przyjemności się należy ;-) Spróbuj Soniu, na pewno będziesz zadowolona z tego pudru:-)

      Usuń
  9. jestem ciekawa i już jest na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona jak ja :-)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle jak na wyższą półkę :-)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Puderniczka nie dość, że ładna to jeszcze dobra jakościowo i trwała, do torebki idealna :-)

      Usuń
  12. puderniczka jest urocza, ja mam puder bambusowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudry bambusowe i ryżowe to moi ulubieńcy :-)

      Usuń
  13. uwielbiam te fioletowe opakowania UD, a białe pudry także polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz bardziej wkręcam się w UD :) ten puder odrobinę mnie kusił ale puknęłam się w głowę bo zupełnie nie pasuje do mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz tłustej cery to faktycznie nie bardzo :-) UD coraz bardziej mnie do siebie zachęca :-)

      Usuń

Obserwatorzy