Strój dnia- znowu sukienka!

14:15

Pozostając w sukienkowych klimatach przedstawiam wam moją kolejną ulubienicę tego lata. Tradycyjnie już pochodzi ze sklepu Promod, gdzie w tym roku zaopatruję się w niemalże wszelkie ubrania.



Tym razem mam na sobie bardzo lekką i luźną sukienkę, która rewelacyjnie sprawdza mi się w pracy podczas upałów. Odpowiada mi krój, print oraz jakość materiału. Obecnie możecie ją jeszcze chyba upolować na wyprzedaży. Polecam!



sukienka: Promod // torebka: Michael Kors // sandały: Stradivarius // zegarek: Lorus // bransoletki: Tous // naszyjniki: Modernsilver // okulary: Ray-Ban

Zobacz także:

34 komentarze

  1. Wygląda na bardzo lekką i przewiewną.
    Uwielbiam kieszenie w sukienkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dokładnie taka jest, w upalne dni ideał :-)

      Usuń
  2. Sukienka nie w moim stylu, ale na Tobie wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja z kolei bardzo preferuję taki fason :-)

      Usuń
  3. Sukienka jest rewelacyjna Kochana, a Ty wyglądasz w niej świetnie! Powiedz mi jaki to jest model MK, brakuje mi takiej właśnie torebki, jej wielkość jest idealna, gdybyś mogła podpowiedzieć byłabym wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To model Jet Set Crossbody Large :-)

      Usuń
  4. Sukienka świetnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-* Świetnie się w niej czuję :-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cóż zrobić, uwielbiam ją! ;-))

      Usuń
  6. Na torebkę też zwróciłam uwagę :D. Bardzo ładnie wyglądasz w sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, na lato jak najbardziej na plus :-))

      Usuń
  8. Piękna sukienka, świetne ma wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz w niej przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :-) Dziękuję :-*

      Usuń
  10. Piękna sukienka. Śliczny ma ten wzorek. Ja też ostatnio prawie tylko w sukienkach chodzę, na upały najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam! Sukienki górą :-)

      Usuń
  11. świetna tak samo jak sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje klimaty. Uwielbiam takie printy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przepadam za takimi wzorami :-)

      Usuń
  13. Sukienka prezentuje się wspaniale,luźna i swobodna te cechę sobie cenię

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy