Nudziakowa ulubienica- YSL Rouge Pur Couture

18:48

Do pomadek mam słabość i o ile przez długi czas kupowałam raczej te o mocnych i wyrazistych kolorach, tak w tym roku na moich ustach królują delikatesy. Do moich ulubieńców w tej kwestii należy pomadka Chanel Rouge Coco Shine (RECENZJA), ale teraz również dołączyła do niej szminka Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture w kolorze Rose Bergamasque.



To pomadka, którą kupiłam jeszcze zimą, ale przyznam, że zginęła w czeluściach moich pozostałych szminek i za jej regularne używanie wzięłam się dopiero niedawno.



Pomadka ma delikatny, beżowy kolor z lekką domieszką różu, jest bardzo kremowa i dobrze napigmentowana. Rozprowadza się jak masełko i zupełnie nie wysusza ust, a wręcz przeciwnie- utrzymuje je w bardzo dobrej kondycji.
Z racji swojej formuły nie pozostaje na ustach przez długi czas, bo dość szybko się zjada, ale taki już urok kremowych pomadek.



Jedyne, co mi przeszkadza w tym kosmetyku to jego zapach (charakterystyczny dla szminek YSL) oraz opakowanie, które pomimo długiego leżakowania w szufladzie pościerało się i wygląda raczej nieestetycznie.
Poza tym nie mam zarzutów do tej pomadki i używam jej obecnie prawie codziennie.

- cena: 145 zł

- dostępność: Sephora

Zobacz także:

53 komentarze

  1. mi się kolor podoba n oi oapkowanie piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne opakowanie, ale jakościowo nie zachwyca ;-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam, bardzo go lubię :-)

      Usuń
  3. Bardzo ładny, delikatny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo przyjemny dzienniaczek :-)

      Usuń
  4. Piękne opakowanie! Szkoda tylko, że się niszczy... Kolor też bardzo mi się podoba, lubię takie pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie mnie nieco rozczarowało niestety :-/

      Usuń
  5. Bardzo ładny kolorek ma ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor moich marzeń, szkoda, że jest taka droga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trochę kosztuje, ale warto poszukać tańszego zamiennika :-)

      Usuń
  7. Śliczny kolor i śliczne ma opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że tak mocno się rysuje i ściera :-(

      Usuń
  8. Cudny kolor, choć cena już mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Wygląda fajnie na dzień, ale do ciemnych makijaży wieczorowych również :-)

      Usuń
  10. Faktycznie, takie porysowane opakowanie za taką cenę i to jeszcze od leżakowania w szufladzie :P Ale efekt na ustach ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, słabo z tym opakowaniem...

      Usuń
  11. Bardzo przyjemny kolor i idealnie Ci pasuje :) Mój idealny nudziak niestety musi mieć więcej różu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny kolor, mam bardzo podobny odcień z Catrice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie nudziaki zawsze się przydają :-) Obadam tę z Catrice :-)

      Usuń
  13. Piękna! Ja co prawda uwielbam wyraziste kolory ale raz na jakiś czas weźmie mnie na nudziaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mocne kolory ostatnio leżą i się kurzą ;-)

      Usuń
  14. Piękna<3 Idealna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nie potrzeba nawet lusterka przy aplikacji :-)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ja je lubię, choć niestety nie przepadam za ich zapachem :-/

      Usuń
  16. mój kolorek! a co z tym zapachem nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapach dla nich charakterystyczny, taki słodko-chemiczny. No nie pasuje mi... Dobrze jednak, że nie czuć go po nałożeniu ;-)

      Usuń
  17. Śliczny kolorek :-) bardzo lubie nudziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się do nich przekonałam :-)

      Usuń
  18. Pasuje Ci taki kolor. Ja ostatnio przekonałam się do mocneijszych kolorów i powoli uczę się ich używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie odwrotnie- przekonuję się do nudziaków, a mocne kolory leżą ;-))

      Usuń
  19. Ja też ją kocham - baardzo! :) Ma podobny odcień do mojej drugiej ulubienicy z MACa :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy