Shopping time!

19:47

Początek nowego miesiąca jak zawsze oznacza post z zakupami. W tym momencie oświadczam, że wracam do żywych! Po kilku miesiącach poczułam w końcu, że potrzebuję zakupów kosmetycznych. Obecnie moja szafa jest na końcowym etapie zmian i potrzeba mi już dosłownie kilku rzeczy, więc przerzucam się pomału na zakupy kosmetyków ;-)

Na początek tymiankowy żel do mycia twarzy z Sylveco oraz promocyjne zakupy z Sephory: odżywka wygładzająca Bumble&Bumble, fluid do prostowania włosów Osmo, żel do mycia twarzy Clinique, puder matujący Marc Jacobs Beauty oraz baza Smashbox Primer Water. W Douglasie skusiłam się na błyszczyk Clarins.




W sierpniu postanowiłam spróbować też hybrydy, więc kupiłam potrzebne rzeczy (lampę już miałam). Zdecydowałam się na tani i szeroko chwalony Semilac.



Pod koniec miesiąca wpadłam do Rossmanna, skąd przytargałam serum z 30% wit. c Dermo Future, Super Power Mezo Serum Bielendy, szampon Babydream i bibułki matujące Theatric.


Oczywiście nie obyło się bez ciuchowych zakupów, ale już mija mi ten szał, kupię jeszcze tylko dosłownie parę niezbędnych rzeczy i będę w pełni usatysfakcjonowana.
Przygotowania do jesieni i zimy trwają u mnie w pełni, dlatego w TkMaxxie skusiłam się na skórzane kozaki, w Bershce kupiłam czarne spodnie, a w Stradivariusie chustę i granatowy trencz.
Oczywiście nie odpuściłam sobie też zakupów w sklepie Promod, gdzie kupiłam klasyczny, casualowy zestaw na jesień- materiałowe spodnie, bluzkę z koronką i burgundowy kardigan, do tego dokupiłam też luźną koszulę. W mojej szafie brakowało też czarnych botków na płaskiej podeszwie, więc udałam się po nie do CCC, gdzie kupiłam je z 20% zniżką.




Taki był mój zakupowy sierpień. Wrzesień szykuje się pod znakiem zmian w mieszkaniu, ale pewnie zdążę kupić coś co będę mogła tutaj pokazać.




Zobacz także:

51 komentarze

  1. Świetne te botki z Lasockiego, pamiętasz może cenę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, muszę wybrać się na zwiady do CCC :)

      Usuń
  2. świetne nowości, a szampon BabyDream bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jestem już zakochana w tej bazie :-))

      Usuń
  4. Fajne nowości zwłaszcza te kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ostatnio jakoś nie po drodze mi było z kosmetycznymi nowościami, ale na szczęście wróciłam do "normalności" ;-))

      Usuń
  5. bardzo fajne zakupy :) czekamy na dokladna prezentacje kosmetyków :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleeeeeeee cudowności;D Pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Bardzo się z nich cieszę :)

      Usuń
  7. świetne zakupy! właśnie szukam takich butów, muszę wybrać się do ccc :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buty Lasockiego są świetne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też mi się podobają i już się nie mogę doczekać aż je założę :)

      Usuń
  9. Zaszalalas w pełni :-) ale nowy sezon zobowiązuje; -)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Raz na jakiś czas można ;-)

      Usuń
  10. super nowości, szczególnie ubraniowe, też oszalałam na punkcie semilaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przepadłam! Wprost pokochałam hybrydy :)

      Usuń
  11. Rewelacyjne nowości i już widzę, że zapowiadają się ciekawe recenzje. Podobają mi się też wzory na ciuchach jakie wybrałaś, całkowicie w moim guście. Chusta ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam tylko aż zestaw startowy z Semilac będzie dostępny i również sobie go zamawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem absolutnie zachwycona! Mam nadzieję, że też ci się spodoba :-)

      Usuń
  13. Jakie masz tam śliczne bluzeczki :) A szampon Babydream przy długotrwałym stosowaniu powoduje u mnie wypadanie włosów i swędzenie skóry głowy, więc warto na niego uważać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy nie lubię tego szamponu, ale jestem po keratynowym prostowaniu i musiałam go kupić żeby tak szybko nie wypłukać keratyny :-( Będę jednak uważać, dzięki za ostrzeżenie ;-)

      Usuń
  14. już mi się podobają buty od Lasockiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają świetnie, mam nadzieję, że okażą się też wygodne ;-)

      Usuń
  15. Chętnie bym przygarnęła produkt Smashbox ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca polecam :-) Wkrótce będzie recenzja :-)

      Usuń
  16. Też się zastanawiam, czy nie spróbować hybryd :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna zabawa! :-) No i ta trwałość... :-)

      Usuń
  17. ale zaszalałaś z kolorkami Semilaców :) i ja niedawno zaczęłam przygodę z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wciąga! Już mam na celowniku następne kolory :-)

      Usuń
  18. Fajne zakupy :) podobają mi sie te czarne botki/sztyblety. Ja mam takie z lakierowanej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się zaopatrzyłam w szampon z Babydream :) Jakie cudne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że szał na hybrydy opanowuje całą blogosferę ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy