Infuzyjne Serum Młodości- Yonelle

18:42

Yonelle to polska marka, która ostatnio podbija moje serce. Dzisiaj przedstawię Wam jeden z kilku kosmetyków, które mam przyjemność obecnie stosować, czyli Infuzyjne Serum Młodości. Nazwa brzmi niezwykle zachęcająco, a opis jego działania sprawia, że mamy pewność o jego pozytywnym działaniu:
„Serum Młodości Yonelle to bardzo aktywny kosmetyk z reaktorem metabolizmu komórkowego. Skuteczny zastrzyk młodości, który szybko przeciwdziała wszystkim rozpoznanym objawom starzenia się skóry. Pomaga jej wytwarzać więcej kolagenu i elastyny. Natychmiast po użyciu pojawia się efekt wygładzenia i liftingu…”
Więcej TU.


Marka Yonelle wykorzystuje w swoich kosmetykach innowacyjną metodę Nanodysków, które powodują lepsze i większe przenikanie składników aktywnych w głąb skóry. W przypadku Serum Młodości Nanodyski serwują naszej skórze m.in. czysty retinol, kwas hialuronowy i peptydy.



Opakowanie i design kosmetyków Yonelle jest dopracowane w każdym szczególe i faktycznie daje poczucie stosowania produktów ekskluzywnych.
Serum jest zamknięte w szklanej buteleczce z pipetą, pojemność to standardowe 30 ml. Konsystencja kosmetyku jest płynna, ale dość gęsta, co powoduje, że kosmetyk staje się bardzo wydajny. Czas na jego zużycie to 6 miesięcy.


Kosmetyk ten nadaje się do stosowania zarówno na dzień, jak i na noc. Sprawdza się u mnie doskonale w jednym i drugim przypadku, choć przyznam, że na dzień stosuję go nieco rzadziej z racji mojego roztargnienia o godzinie 5 rano, kiedy spieszę się do pracy.
Moja skóra twarzy i szyi pięknie wchłania serum, potem wyczuwalne jest uczucie ujędrnienia i wygładzenia cery. Serum świetnie współpracuje z kremem z tej właśnie linii, ale z innymi również działa jak należy. Nie roluje się pod makijażem, nie zapycha mojej mieszanej cery i nie wzmaga wydzielania serum w ciągu dnia.


Po miesiącu stosowania cera stała się bardziej promienna, zyskała na gęstości i jędrności. Prewencję przeciwzmarszczkową stosuję już od jakiegoś czasu i to kolejna perełka w mojej kolekcji. Zdecydowanie polubiłam ten kosmetyk. Uważam, że to ciekawy produkt o świetnej jakości i w dobrej cenie, porównując inne tego typu specyfiki.

- cena: 199 zł

- dostępność: sklep Yonelle, Douglas

Zobacz także:

54 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Z pewnością będziesz zadowolona :) Polecam!

      Usuń
  2. bardzo mnie kuszą te kosmetyki, a ich opakowania to już w ogóle sprawiają, że bardzo je chce :) szkoda tylko, że ich ceny do niskich nie należą no ale może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zważywszy na wydajność i skład to cena wcale nie jest zła :-) Polecam zacząć próbować od mniejszych pojemności :-)

      Usuń
  3. Śliczny ten satynowy woreczek, bardzo cenię polskie marki ale niestety w Uk ciężko z dostaniem ich:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że są słabo dostępne :( Pozostaje mieć nadzieję, że to się zmieni :-)

      Usuń
  4. Strasznie podobają mi się opakowania produktów marki Yonelle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, design jest uroczy i elegancki :-)

      Usuń
  5. Piękne opakowanie! Na razie nie jest mi potrzebne takie serum, ale moja mama byłaby zadowolona z takiego prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam Elixir, był spoko, ale nie aż tak
    Żeby kupić ponownie. Ale moze skuszę sie na jakaś maseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nanomaska jest obłędna! :-) Spróbuj koniecznie :-)

      Usuń
  7. brzmi zachecajaco :) ale o ekskluzywnych polskich markach u siebie to tylko pomarzyc moge...

    Pozdrawiam, Ania :)
    http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :-( Być może to kwestia czasu ;-)

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze niczego z tej firmy, ale zauważyłam, że pojawia się coraz częściej na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, marka staje się coraz bardziej popularna :-)

      Usuń
  9. Kosmetyki tej marki kuszą mnie od dawna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj kochana- na pewno znajdziesz coś dla siebie :-)

      Usuń
  10. uwielbiam to serum i serię i w ogóle firmę Yonelle uwielbiam za to, że nie kłami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przybijam piątkę, bo myślę tak samo :-)

      Usuń
  11. Coraz bardziej kuszą mnie produkty tej marki. Póki co używa ich moja mama i jest bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mojej chyba sprawię jakiś zestaw :-)

      Usuń
  12. Opakowanie przyciąga wzrok :) muszę wpisać to serum na listę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Zerknij też na pozostałe kosmetyki :-)

      Usuń
  13. Firma Yonelle zbiera coraz większą grupę fanów. Samo serum bardzo ciekawie się przedstawia i z chęcią bym je przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, wiele osób polubiło tę markę :-)

      Usuń
  14. Świetnie się prezentuje - tak luksusowo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, przez to klient czuje się wyjątkowo :-)

      Usuń
  15. myślę, że produkt jeszcze nie dla mnie ale opakowanie bomba, firma bardzo się stara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dopieszczenie klienta to istotna sprawa :-)

      Usuń
  16. ja dopiero zaczynam moją przygodę z Yonelle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak twoje pierwsze wrażenia :-)

      Usuń
  17. serum zostało pięknie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, oprócz dobrej jakości kosmetyku mamy cudne opakowanie :-)

      Usuń
  18. Jak są peptydy to już ten kosmetyk lubię. :) Ja dziś dokupiłam peptydowy krem pod oczy z Dermiki, bo już po 10 dniach widzę wygładzenie zmarszczek pod oczami, a skoro był w całkiem fajnej cenie w Naturze, to musiałam przygarnąć:) Mam tym samym 2 takie same kremy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć! Może też się skuszę :-))

      Usuń
  19. Niestety cena mi nie pozwala na jego zakup :( pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak kiedyś uda się spróbować :-)

      Usuń
  20. Uwielbiam Yonelle i z przyjemnością przetestowalabym ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ogromną ochotę wypróbować zarówno to serum, jak i wersje przeznaczoną do skóry pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę teraz o kremie pod oczy i na powieki z tej serii :-) Miałam próbkę i to była bomba! :-)

      Usuń
  22. Uwielbiam aplikację pipetką! Pięknie zapakowane serum. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się zgadza :-) Nie dość, że miłe dla oka to jeszcze praktyczne :-)

      Usuń
  23. Serum ma bardzo przyjemną szatę graficzną:) Uwielbiam kosmetyki, które sprawiają że skóra wygląda dużo lepiej i przede wszystkim młodziej :P

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy