Marc Jacobs New Nudes // Strange Magic

10:49

Szał na kosmetyki Marc Jacobs Beauty opanował mnie zaraz po wejściu marki na polski rynek, ale mimo, że kusiło mnie praktycznie wszystko, ostatecznie pierwszym razem kupiłam tylko podkład Genius Gel (możecie przeczytać o nim TU) oraz pomadki- jedną z linii Le Marc, a drugą z linii New Nudes, o której właśnie dzisiaj piszę.


Bladoróżowy kolor Strange Magic przykuł moje spojrzenie już na wstępie, dlatego postanowiłam, że przyda się na wiosnę. Tym bardziej, że już jakiś czas temu totalnie znudziły mi się mocne kolory na ustach i używam tylko delikatnych, stonowanych odcieni.
Rozbielony róż w opakowaniu wygląda cudownie, ale na moich ustach już mocno średnio. Odcień nie jest mocno kryjący, ale formuła pomadki wymaga wielkiej cierpliwości podczas aplikacji i idealnie wypielęgnowanych ust.


Pomadka lubi się smużyć na ustach i podkreślać suche skórki. Trwałość jest zupełnie standardowa i w tym nie odbiega od innych marek.
Kiedy ogarnie się sposób jej nakładania i poświęci się temu procesowi odpowiednią ilość czasu to usta wyglądają nawet znośnie, ale tylko na chwilę. Mimo wszystko uważam, że ta akurat pomadka nie jest warta swojej wysokiej ceny i można znaleźć znacznie lepsze oraz tańsze odpowiedniki. Nie czuję się w niej dobrze i nie wiem czy to kwestia wyłącznie tego odcienia, czy cała seria zachowuje się w tak dziwny sposób. Może z czasem wypróbuję jeszcze jakiś inny kolor, by mieć porównanie.


A Wy znacie pomadki z serii New Nudes?

- dostępność: Sephora

- cena: 125 zł

Zobacz także:

41 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. W opakowaniu znacznie lepszy niż na ustach :-(

      Usuń
  2. Miałam na nią ochotę, może dobrze, że odpuściłam... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale muszę przyznać, że MJ nie skradł mego serducha, więc i nie kusi mnie jakoś szczególnie:) Szkoda, że pomadka okazała się takim niewypałem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei szaleję na punkcie MJ :-) Jak widać nie wszystko mają dobre...

      Usuń
  4. 125 zł za produkt, który będzie smużył i wkurzał, dziękuję za opinię - zostawię w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor piękny ale zkoda że taki chwilowy ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodziewałam się zupełnie innej oceny :P. Dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjemny kolorek, ale jaką Ty masz idealną cerę!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na taką cenę to ma bardzo wiele minusów. Chociaż kolor bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na tą cenę to straszny bubel :-(

      Usuń
  9. Kolor wydaje się być mimo wszystko troszkę tandetny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego akurat bym nie pisała, bo gusta są różne. Dla kogoś innego czerwień może być tandetna :-) Ale fakt jest taki, że i tak nie warto nawet patrzeć na tą pomadkę ;-)

      Usuń
  10. Kolorek nie dla mnie, ale generalnie mam ochotę na pomadkę MJ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie kolorek zdecydowanie zbyt jasny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio jakoś się w jasnościach lubuję :-)

      Usuń
  12. Slyszalam, ze pomadki z tej serii to niestety porazka :( Szkoda, zwlaszcza biorac po uwage cene, raczej czlowiek oczekiwalby czegos lepszego..

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam juz na temat tej serii i niestety lobow nie zbiera... Wlasnie kiepskie sa wszystkie kolory! A szkoda, bo w opakowaniu pięknie wygladaja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W opakowaniu wyglądają zachęcająco i to jest zgubne ;-)

      Usuń
  14. Nie znam tej serii ale pomadka wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny niestety jest tylko jej design :-(

      Usuń
  15. Spotkałam się z bardzo różnymi opiniami na temat tych pomadek, ale i tak miałam na nie wielką ochotę. Dopiero w Sephorze mi przeszło, kiedy próbowałam dobrać odcień. Szczerze mówiąc bardzo mnie rozczarowała nie tylko kolorystyka, ale też jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria Le Marc za to jest warta uwagi :-)

      Usuń
  16. Za taką cenę spodziewałabym się produktu o wysokiej jakości a tu takie zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że taka problematyczna ta pomadka, odcień bardzo ładny, ale odcień to nie wszystko, wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt na ustach dla mnie troszkę za jasny - mam problem z kolorami jaśniejszymi niż mój naturalny - ale te pomadki wyglądają przepięknie w opakowaniu :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałąm wielką chętkę na jakąś pomadkę z tej nudziakowej serii, ale właśnie czytałam o tym, że bywają kłopotliwe :/ ehhh a szkoda, bo na pewno znalazłabym tam swój odcień!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne opakowanie. Kolor wydaje się być za zimny dla mnie. Do Twojej karnacji wydaje się być OK. Szkoda, że do końca nie jesteś zadowolona. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Tobie bardzo pasuje ta pomadka, ja niestety dziwnie się czuję w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba bym się wkurzyła gdyby za taką cenę trafiłby mi się taki niewypał ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Akurat na ten kolor wiele użytkowniczek narzeka. Inne kolory ponoć są w porządku.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy