W poszukiwaniu idealnego korektora // Diorskin Star Concealer

20:15

Witajcie! Na początek zapraszam do wypełnienia anonimowej ankiety, której wyniki zostaną wykorzystane w mojej pracy mgr  KLIK

Korektor pod oczami to w moim przypadku konieczność. Znalezienie dobrego kosmetyku w tej dziedzinie u mnie graniczy niemal z cudem. Wszystkie, na które dotychczas trafiałam wysuszały moją skórę pod oczami i wchodziły w zmarszczki niezależnie od metody aplikacji i rodzaju pudru utrwalającego.
Pod koniec zeszłego roku odkryłam jednak kosmetyk, który pozytywnie mnie zaskoczył i jak dotąd okazał się być najlepszy w swojej kategorii. Chodzi o korektor Diorskin Star, który dokupiłam po przetestowaniu podkładu z tej serii (KLIK).


Kosmetyk jest bardzo leciutki, ale dobrze kryje. Po nałożeniu na skórę pod oczami faktycznie widać rozświetlenie! Korektor pięknie odbija światło, nie posiadając przy tym żadnych drobinek. Mam najjaśniejszy odcień, który przez większość roku jest dla mnie dobry, choć na zimę mógłby być odrobinę jaśniejszy.





Po wklepaniu go pod oczy moja skóra wygląda świeżo i promiennie. Ciemne obwódki pod oczami zostają ukryte i wtedy czuję się zdecydowanie lepiej.  Korektor absolutnie nie wysusza i jest dość trwały. To dla mnie bardzo ważne, aby nie przesuszał, bo wówczas wyglądam spokojnie na 10 lat starszą.
Co istotne- zadowalający mnie efekt uzyskuję tylko po wklepaniu go palcem. Żadne pędzle ani gąbki nie zdały w tej kwestii egzaminu.

Myślę, że mimo wysokiej ceny będę regularnie wracać do tego korektora, choć oczywiście na tym nie poprzestanę i poszukuję dalej perełek w tej dziedzinie makijażu. Może polecicie mi coś?

- cena: 145 zł

- dostępność: Sephora, Douglas

Zobacz także:

44 komentarze

  1. jeszcze nigdy nie miałam nic z Diora :)
    kusi mnie podkład w wersji Forever, ale na razie się wstrzymuje z chciejstwami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też ostatnio mocno się powstrzymuję ;-)

      Usuń
  2. Zobacz korektory Chanel .. są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż uzupełnił :D Ja niestety nie pracuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Każda odpowiedź na wagę złota :-))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jeden z lepszych obok Double Wear EL :-)

      Usuń
  5. Właśnie mi się skończył :( Jak za podkładem nie przepadam tak ten korektor jest obecnie moim numerem jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie duet Diorskin Star bardzo dobrze się spisuje :-)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie rozświetla :D Nie miałam przyjemności używania tego korektora ale może kiedyś to się zmieni :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Chetnie bym pomogla z ankieta, niestety jeszcze mnie nie dotyczy :< korektor rzeczywiscie swietnie kryje :) ja aktualnie uzywam Catrice Liquid Camouflage i jak na razie jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że znalazłaś swojego ulubieńca :-)

      Usuń
  8. Chetnie bym pomogla z ankieta, niestety jeszcze mnie nie dotyczy :< korektor rzeczywiscie swietnie kryje :) ja aktualnie uzywam Catrice Liquid Camouflage i jak na razie jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny efekt. Ja korektora używam bardzo rzadko, więc nawet za taką cenę zakup byłby opłacalny. Zabieram się za ankietę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować! Cena nie jest niska, ale jakość jest świetna :-) Dzięki za wypełnienie :-*

      Usuń
  10. Mam dwa podkłady z Diora i na początku byłam zachwycona a teraz jakos...przypominają mi te drogeryjne chociaz wcześniej zapierałam się ze mają się nijak do diora. Wiec zrezygnowałam z kupowania ich a korektor kocham z mac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ostatnim ulubieńcem podkładowym jest Remarcable MJ :-) Z MACa miałam tylko korektor mineralny i to była istna porażka, ale innych jeszcze nie próbowałam ;-)

      Usuń
  11. Korektor super sie prezentuje :-) msze go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie! Pięknie rozświetla, nie wysusza i nie wchodzi w zmarszczki :-)

      Usuń
  12. Uzupelnilam ankiete :) Korektora nie znam, ale wyglada fajnie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ankieta poszła, a korektor Star nałożono mi 2 dni temu pod oczy w D.- oniemiałam, i trafił na wishlistę świąteczną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oby Mikołaj teraz się spisał :-))

      Usuń
  14. Slyszalam ze ten korektor jest niezly, efekt na zdjeciach podoba mi sie. Tez mialam przeboje ze znalezieniem korektora, ktory zatuszuje niedoskonalosci pod oczami, a jednoczesnie nie bedzie wysuszal i wchodzil nadmiernie w zalamania/zmarszczki. Ja ze swojej strony moge Ci polecic Magic Concealer z Heleny Rubinstein oraz inny korektor marki Dior - Diorskin Nude Concealer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helenkę mam na liście :-) Pewnie się skuszę na promocjach po świętach :-)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Niestety, ta marka akurat mocno się ceni ;-)

      Usuń
  16. Mam ten korektor i bardzo go lubię....ale w moim przypadku sprawdza się tylko, kiedy nałożę go Beauty Blenderem ;) jak nałożę go palcami to strasznie wchodzi w moje zmarszczki....pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli co oko to inaczej! U mnie z kolei tylko palce się sprawdzają :-)

      Usuń
  17. Nie miałam go nigdy na sobie. O siebie moge polecić korektor Benefit Fakeup, widziałam u kogoś efekt na żywo i byłam pod wrażeniem. Sama jednak bardzo lubię używac korektor Armani Retouch, drogi ale starcza na bardzo dlugo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie! Na pewno spróbuję :-)

      Usuń
  18. Bardzo go lubię, jak i podkład z tej samej serii. Duet doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze słyszę o nim 😊 ladne krycie ale cena powala niestety. Buziaki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety cena jest wysoka, ale brak wysuszania i nie wchodzenie w zmarszczki są moim priorytetem ;-)

      Usuń
  20. Sprezentowałam go siostrze mojego faceta i jest zachwycona:)
    Ankieta wypełniona:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny efekt :) Ja bardzo lubię korektor L'oreal True Match, a z droższych Pro Logwear MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja lubię Helenę Rubinstein Magic Concealer,choć nie kryje tak dobrze jak korektor z MACa Prolongwear. Planuję jeszcze wypróbowanie korektora z Chanel ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam problem z cieniami i bardzo lubię korektor z Bobbi Brown ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy