Kuracja z witaminą c // Dermo Future

13:49

Moja cera często wygląda na szarą i zmęczoną, głównie ze względu na sporą ilość stresu, duże tempo życia i małą ilość snu. Niestety sytuacja życiowa nie pozwala mi na wyeliminowanie tych czynników, ale z poprawą wyglądu skóry radzę sobie całkiem nieźle. Wszystko za sprawą poczciwej witaminy c, którą moja cera uwielbia, dlatego staram się przynajmniej raz w roku zastosować kurację z użyciem kosmetyków zawierających właśnie ten składnik.
Tym razem padło na nieznane mi serum Dermo Future, na które jakiś czas temu natknęłam się w Rossmannie. Skusiła mnie dobra cena oraz deklarowane 30% stężenie witaminy c, które nam obiecuje producent. To bardzo dużo jak na drogeryjny kosmetyk, więc nie wahałam się nad zakupem.


Serum znajduje się w buteleczce z ciemnego szkła, jest zupełnie płynne, więc aplikacja za pomocą pipety dobrze zdaje egzamin. Kosmetyk ma żółty kolor i jak dla mnie nie ma zapachu.
Serum nakładam na noc, na oczyszczoną i osuszoną skórę delikatnie go wklepując. Kosmetyk szybko się wchłania, ale jak przystało na substancję z wit. c- na skórze zostaje lekko klejąca warstwa. Po kilku minutach nakładam całą resztę wieczornej pielęgnacji.


Efekty jak zwykle po takich kosmetykach u mnie są mocno zauważalne. Skóra jest rozjaśniona, naczynka uspokojone, a rano cera wygląda zdrowo i promiennie.
Wydajność kosmetyku nie powala, ale trzeba mieć na uwadze, że wskazane jest zużyć go odpowiednio szybko, póki wit. c nie straci swoich właściwości. Ważne jest też wybieranie takich produktów, które mają jak najbardziej stabilną witaminę, a już idealnie byłoby wprowadzać w skórę czystą witaminę c w ampułkach za pomocą jontoforezy. Tutaj efekty są najbardziej spektakularne.


Podsumowując, polecam jak najbardziej wszelkie specyfiki z zawartością witaminy c, która sprawdza się na skórach naczynkowych, poszarzałych, zmęczonych, dojrzałych czy zanieczyszczonych. Serum Dermo Future zaliczam do grona ulubieńców w tej kategorii i pewnie jeszcze nie raz do niego wrócę.

A Wy lubicie witaminę c w kosmetykach?

- dostępność: Rossmann, Hebe

- cena: ok. 40 zł

Zobacz także:

44 komentarze

  1. Nie słyszałam o tym serum, ale zainteresowało mnie ze względu na rozjaśnianie cery. Też mam problemy z szarą skórą ;) Jak znajdę je u siebie, to może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie serdecznie polecam :-) Przy tego typu cerze każdy kosmetyk z wit c powinien zdać egzamin :-)

      Usuń
  2. ja chyba znów postawię na witaminkę C :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Teraz jest na to idealny czas :-) Mam nadzieję, że również będziesz zadowolona :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja również :-) Uważam, że to często niedoceniany składnik kosmetyków :-)

      Usuń
  5. Witamina C to jeden z moich ulubionych składników;) Też przynajmniej raz do roku robię sobie taka kuracje i efekty są mocno widoczne. Do tej pory sięgałam po Flavo C, ale mam ochotę na mała odmianę wiec to Twoje wezmę pod uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flavo C też lubię, a Dermo Future jest bardzo porównywalne, więc powinnaś być zadowolona :-)

      Usuń
  6. Lubię tego typy kosmetyki. Pipeta również na plus. Pozdrawiam Cię kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pipeta w tym akurat przypadku świetnie się spisuje :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Pierwsze słyszę o tym kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie znałam wcześniej tej marki, ani o niej nie słyszałam :-)

      Usuń
  8. Bardzo lubię działanie wit. C, ale niekoniecznie wierzę w takie drogeryjne produkty ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tak, jak napisałam najlepsze efekty to apteczna wit c i jonoforeza :-)

      Usuń
  9. Miałam to serum i z pewnością kiedyś do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również powrócę do niego nie raz :-)

      Usuń
  10. Nigdy o nim nie słyszałam... Pozdrawiam , melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, bo działanie, dostępność i cena są naprawdę świetne :-)

      Usuń
  11. Imponująca zawartość wit. C jak na produkt drogeryjny. Używałam słabszych stężeń i dawały fajne efekty, więc tu może być ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Szczerze powiedziawszy nie wiem czy te informacje brać jako pewnik, bo tak wysokiego stężenia jeszcze nigdy nie spotkałam ;-)

      Usuń
  12. Jak na razie mam serum z Bielendy, ale przy zakupie następnego sprawdzę i to. Myślę, że na mojej zanieczyszczonej skórze z przebarwieniami mogłoby się nieźle spisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie zaszkodzi ;-) U mnie witamina c rewelacyjnie rozjaśnia i rozświetla, więc warto spróbować :-)

      Usuń
  13. Właśnie zabieram się za szukanie czegoś z witaminą C :).Więc może zdecyduję się na Twoją propozycję :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś bardzo fajne kapsułki z witaminą C z TBS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa sprawa! Muszę się rozejrzeć za nimi, o ile jeszcze są w ofercie ;-)

      Usuń
  15. wydaje się być stworzonym dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób chwali działanie witaminy c :-) Ja również uwielbiam kosmetyki z jej zawartością :-)

      Usuń
  16. Zacznę go zaraz po powrocie do domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa zatem jak się spisze :-)

      Usuń
  17. miałam to serum i byłam z niego bardzo zadowolona , teraz mam inne tej marki z neopeptydami i komórkami macierzystymi ale jeszcze go nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi ciekawie :-) Muszę się zapoznać szerzej z ofertą tej marki, bo jak na razie natknęłam się tylko na serum z wit c :-)

      Usuń
  18. Nie uzywalam jeszcze zadnego serum z wit. C.... Jak bede w Pl i odwiedze Rossmanna, to poszukam tego serum wlasnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz to nadrobić! :-) Witamina c u mnie działa rewelacyjnie :-)

      Usuń
  19. Uwielbiam takie produkty i wierzę w ich działanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak jak ja :-) Czasem wystarczy zwykły, prosty składnik, który działa o wiele lepiej niż wymyślone, nowoczesne technologie, które w rezultacie nie dają większych efektów ;-)

      Usuń
  20. Nie miałam tego jeszcze, ale może kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na pewno będziesz zadowolona :-)

      Usuń
  21. Uwielbiam produkty z witamina c. Flavo c, mogłabym pić :) spróbuję w przyszłości i to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiedz mi czy jest możliwe, żeby być uczuloną na witaminę C w produktach do stosowania zewnętrznego?
    Stosowałam te serum z wit C o Dermofuture, a także Flavo C. Za każdym razem wysyp. Szorstka cera, kaszka na brodzie, czole, policzkach.
    Jednak w okresie przeziębień zdarza mi się pić rozpuszczoną witaminę C (lewoskrętną, bardziej przyswajalną) i mimo to nie zauważyłam żadnych reakcji alergicznych.
    Może Ty Kochana coś mi doradzisz jako kosmetolog. Bo zależy mi na stosowaniu tej witaminy na cerę (głównie ze względu na mocne działanie antyoksydacyjne). Czy może w jakiś inny sposób mogę ją przemycić do swojej pielęgnacji?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy