Listopadowe nowości

20:14

Przyznaję otwarcie, że zakupy to jedna z moich ulubionych czynności, choć ostatnio mój portfel może być ze mnie dumny, gdyż z racji świątecznego oszczędzania sięgałam do niego dość rzadko. Kosmetyczna chciejlista powiększa się z zawrotną szybkością, ale zacisnęłam zęby i pozwoliłam sobie tylko na najbardziej niezbędne zakupy.


- Infuzyjny krem pod oczy na noc Yonelle
Miałam jego próbkę i postanowiłam zaopatrzyć się w pełnowymiarową wersję na noc. Trafiłam akurat na sporą obniżkę w Douglasie, więc nie bolało aż tak bardzo ;-)

- róż Urban Decay w kolorze Rapture
Taki jesienny, mocny odcień różu chodził za mną już od długiego czasu, więc na „sephorowych VIP-ach” w końcu się na niego zdecydowałam.

- kredka do ust Essence w kolorze Satin Mauve
Ten odcień bije rekordy popularności, więc musiałam się przekonać czy faktycznie jest warty tylu zachwytów. Kupiłam go w Hebe.


- zestaw świąteczny Glamglow
W Sephorze niedawno pojawił się zestaw, w którym znajduje się pełnowymiarowa czarna maska Glamglow, miniatura białej maski oraz miniatura czarnej pianki do mycia twarzy i dwustronny pędzel. Cena była bardzo okazyjna, do tego załapałam się jeszcze na zniżkę VIP :-) 

Zakupy ciuchowe też nie powalają, ale cieszę się, że kupiłam wszystko, czego potrzebowałam.


- kozaki Lasocki
Skórzane oficerki to był mój „must have” na tegoroczny sezon. Te kupiłam w CCC i jestem z nich bardzo zadowolona.

- chusta Stradivarius
Takich akcesoriów w mojej szafie nigdy dość. Chusta jest ogromna i bardzo ciepła, do tego ma mój ulubiony, kraciasty wzór.

- futrzana kamizelka Bershka
To hit już od kilku sezonów, ale wcześniej jakoś nie byłam przekonana. Teraz wiem, że to był błąd i powinnam kupić ją znacznie wcześniej. Po głowie chodzi mi jeszcze taka w szarym kolorze ;-)

- sweter H&M

Pokazywałam go w TYM outficie. Prosty, klasyczny, ciepły sweter, który świetnie się nosi i pasuje do wielu stylizacji.

Zbyt wielu nowości nie ma, ale jestem w pełni usatysfakcjonowana.

Po raz kolejny wklejam ankietę, bardzo proszę o uzupełnienie! :-)

Zobacz także:

49 komentarze

  1. Ciekawa jestem jak się sprawdzi produkt od Yonelle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego Yonelle jestem ciekawa :) Ankiety nie wypełnię bo niestety nie pracuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem jest świetny! Bardzo dobrze nawilża, jest treściwy i na noc spisuje się fantastycznie :-)

      Usuń
  3. Ooooo, Glamglow, na czarną maseczkę mam ochotę od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją uwielbiam i bardzo polecam :-) Obok białej to mój ulubieniec :-)

      Usuń
  4. Krem pod oczy Yonelle i zestaw GlamGlow chętnie widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. O tak, jestem bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  6. Te róże UD są bardzo trwałe i łatwo się z nimi pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy róż UD, ale już mogę potwierdzić twoje słowa :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja posiadam na razie tylko Rapture, ale pewnie kupię jeszcze jakieś kolory :-)

      Usuń
  8. Oj buty mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi się podobają i nie żałuję zakupu :-) Mam nadzieję, że posłużą mi jakiś czas ;-)

      Usuń
  9. Ja też ostatnio zaciskam "pasa kosmetycznego". Inwestuję w nową kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te kredki z Essence się pogorszyły :( dawniej były bardziej miękkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej nie miałam żadnej ich kredki, ale faktycznie ta jest mega twarda i sucha :-/

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. To przybijam piątkę! Jest bardzo wygodny i ciepły :-)

      Usuń
  12. Też kupiłam ten zestaw Glam glow i przyznam szczerze - połakomiłam się na niego bo w zestawie był pedzelek- śliczny skunksik :)
    Ciuchowo w tym miesiącu również nie poszalałam - kupiłam tylko: botki w Mango, blezer Mohito, lekką kurtkę w kolorze musztardy w Promod, tunikę też w kolorze musztardy - coś ostatnio kocham ten kolor, legginsy skóropodobne w Mango, i dwie pary legginsów w Cubusie. Zakupów z Sephory wolę nie wymieniać :) To się nadaje tylko do spowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo mam taką samą chustę :) jest świetna i na jesień i na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :-) Ciepła, wygodna i uniwersalna :-)

      Usuń
  14. Kozaki świetne - mam podobne, kupiłam w tamtym roku, ale zdecydowałam się na brązowy kolor, bo wszystkie inne buty mam czarne :P Świetnie się noszą, a ze skórą nic się nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze wiedzieć! Mam nadzieję, że moje też mi posłużą :-)

      Usuń
  15. świetny futrzak, mam podobny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że w końcu się do nich przekonałam :-) Futrzaki są świetne! :-)

      Usuń
  16. róż bardzo mi się spodobał :) świetny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to idealny kolor na jesień i zimę :-) Jeszcze marzyłby mi się Sin z Narsa...

      Usuń
  17. bardzo fajne nowości, jestem bardzo ciekawa tej kredki do ust :) Śliczne buty. U mnie post tego samego typu - jeśli masz ochotę wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredka ma fajny kolor, ale formuła za bardzo mi nie odpowiada :-(

      Usuń
  18. Tych GlamGlowków to ja Ci zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że udało mi się zdobyć ten zestaw, bo czarna maska to mój ulubieniec :-)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Czarną i białą serdecznie polecam, niebieska wersja to był totalny niewypał :-)

      Usuń
  20. Krem Yonelle jest świetny, więc jestem niemal pewna, że będziesz zadowolona:) Kredki essence lepsze są w srebrnej skuwce - te z kolorowymi to nowsza wersja i - jak to często bywa - niestety gorsza. Mam trzy i bardzo lubię:)
    Pczucha GlamGlow zacna... sama chetnie bym ją przygarnęła, ale mocno ograniczam wydatki kosmetyczne, więc chwilowo jeszcze się wstrzymam:)
    Zakupy ciuszkowe super, szczególnie butki i chusta:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredka faktycznie raczej słaba jakościowo... A krem Yonelle to już mój ulubieniec na noc :-)

      Usuń
  21. Swietne rzeczy, milego uzywania. Kamizelka futrzasta, taka dluzsza tez chodzi mi po czuprynie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, a nie będziesz żałować! :-)

      Usuń
  22. swietne zakupy <3 rózu UD zazdroszcze hihi...chodzi za mna od dawna i meczy mnie no! hehe :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karo to trzeba zakończyć te męczarnie! ;-D Kupuj, bo będziesz zadowolona :-)

      Usuń

Obserwatorzy