Perfection Powder // Marc Jacobs Beauty

20:51

Puder przy mojej mieszanej cerze to niestety konieczność. Przyznam, że preferuję raczej te transparentne aniżeli pozostawiające kolor, dlatego już spory czas temu zainteresowałam się pudrem Marc Jacobs Beauty Perfection Powder w odcieniu Finish Line, który właśnie pomimo swojego białego koloru ma nadawać twarzy bezbarwny mat.




Zacznę niestety od narzekań na opakowanie, które mimo, że cieszy oko i wygląda ekskluzywnie to tak naprawdę jest słabo wykonane i juz po otwarciu paczki z Sephory zdążyłam się przekonać, że wkład pudru jest słabo przymocowany i po prostu wylatuje z puderniczki. Na szczęście kosmetyk się nie pokruszył, ale widzę, że to zdecydowanie wada fabryczna i wiele osób na to właśnie narzeka. Postanowiłam, że nie będę składać reklamacji, bo puder użytkuję wyłącznie w domu, więc jego "latające wnętrze" jest do przeżycia. Mimo wszystko w tak drogim kosmetyku sytuacje tego typu nie powinny mieć miejsca.



Sam puder jest bardzo drobno zmielony i nakładany pędzlem na twarzy daje delikatną matową mgiełkę. Przy użyciu gąbeczki można nim jednak uzyskać lekkie bielenie skóry. Mat utrzymuje się u mnie ok. 3-4 godziny, co daje raczej średnio zadowalający mnie wynik, a w porównaniu np. z Anti Shine marki Kryolan puder MJ wypada słabo.


Trzeba jednak dodać, że jego aksamitna formuła nie tworzy tępego matu, ale ładnie wygładza cerę i jest to widoczne gołym okiem. Myślę, że posiadaczki suchych i normalnych cer będą z niego bardzo zadowolone. Ja nie znoszę nawet najmniejszego błysku na mojej strefie T, więc wolę matowienie cięższego kalibru.

Po kilku ładnych miesiącach codziennego używania puder dopiero zaczyna pokazywać denko, więc okazał się bardzo wydajny. Mimo to jednak po jego zużyciu już do niego nie wrócę.

- cena: 189 zł
- dostępność: Sephora

Zobacz także:

31 komentarze

  1. Raczej się nie skuszę na niego, z racji tego wypadania. Od kosmetyku kosztującego niemało oczekuję dobrego "stanu technicznego" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety istotna wada tego kosmetyku :-(

      Usuń
  2. No cóż, taka cena zobowiązuje, sama wolę chyba sypkie pudry, których niestety do torebki nie wrzucę. Jeśli chodzi o kolorówkę MC to chętnie się przyjrzę temu duo z pudrem i pudrem do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od kilku miesięcy używam wyłącznie prasowanych pudrów, przedtem wyłącznie w użytku były sypańce:-) Mam w planie przetestować Instamarc, ale jeszcze się waham, bo generalnie nie konturuję twarzy ;-D

      Usuń
  3. Raczej się na niego nie skuszę - to wypadanie dyskwalifikuje go u mnie, bo dość często podróżuję i takie kompaktowe pudry zabieram do kosmetyczki. Do tego tak jak Ty wolę mocniejszy mat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ma sensu się nawet zastanawiać. Lepiej postawić na coś bardziej matującego i w "dobrym stanie technicznym" :-)

      Usuń
  4. Raczej się nie skuszę, jeśli chodzi o puder jakoś nie lubię inwestować, wolę te tansze, które okazują się być idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z tańszych ewentualnie Kryolan albo Vichy wchodzi w grę. Kiedyś kupowałam drogeryjne pudry, ale nie sprawdzały się u mnie :-(

      Usuń
  5. Ja wlasnie zaopatrzylam sie w zestaw do konturowania tej marki. Opakowanie faktycznie wydaje sie byc liche :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają niby na ekskluzywne, ale faktycznie to raczej słaba robota :-(

      Usuń
  6. Czyli nie dla mnie..bo moja strefa T jest tlusta wiec tez matu mocnego mi potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie odradzam, bo sama mam ten problem :-(

      Usuń
  7. wygląda przepięknie i podoba mi się fakt, że można mieć go zawsze przy sobie w przeciwieństwie do sypkich pudrów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego raczej nigdzie nie zabierzesz z racji wypadania wkładu :-(

      Usuń
  8. Pudru nie miałam jeszcze możliwości używać, ale w brązerze jestem absolutnie zakochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi po głowie ten bronzer, ale waham się, bo przecież ja na co dzień nie używam tego typu kosmetyków ;-D Ach ciężki wybór ;-)

      Usuń
  9. Opakowanie bardzo mi się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda ładnie, ale tak jak napisałam to tandeta jak z bazaru :-(

      Usuń
  10. Szkoda, ze nie do konca sie sprawdzil na Twojej cerze... Wydaje mi sie, ze u mnie (cera normalna) sprawdzilby sie lepiej, ja generalnie lubie takie rozswietlajace, leciutkie pudry... Wlasnie teraz gdybam czy moze skusic sie na puder z Hourglass badz z NARS, bo maja w swojej ofercie wlasnie pudry dajace taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten raczej nie rozświetla, ale matuje bardzo delikatnie. O pudrze Hourglass słyszałam wiele dobrego, ale wciąż nie wiem czy nadawałby się do mojej cery :-/

      Usuń
  11. Szkoda, że tak słabo matuje, bo przez chwilę zerkałam na niego przychylnym okiem. Trochę mi jednak przeszła chcica na MJ, bardziej kręci mnie marka Burberry, więc pewnie przytulę coś od nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach też bym przygarnęła kilka rzeczy z Burberry, ale tym razem obejdę się smakiem ;-)

      Usuń
  12. Szkoda, że opakowanie jest takie marne bo prezentuje się ładnie. Ja kupiłam teraz na promocji primer z MJ i zobaczymy co to z nim będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chętnie poczytam co o nim sądzisz :-)

      Usuń
  13. Raczej się nie skuszę, choć kosmetyki tej marki ciekawią mnie już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam pomadki w czarnym opakowaniu i podkłady też mają warte uwagi :-)

      Usuń
  14. ciekawy, jednak nie na tyle bym mogła się na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam, że ten puder to będzie jakieś "WOW!", a tu jednak niekoniecznie... Ostatnio nie lubię białych pudrów. Mimo, że z nazwy transparentne, to jednak bielą tę twarz. Moja jest niemal biała i wygląda to źle, a co tu dopiero u innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie lubię to bielenie :-) Chociaż ten akurat jest tak drobno zmielony, że trzeba się napracować żeby wybielić nim twarz :-)

      Usuń
    2. Tak? U mnie to wygląda tak, jakbym się obsypała mąką lub zapadła na śmiertelną chorobę, masakra :D.

      Usuń

Obserwatorzy