Biało w mieście - zimowy spacer

21:18

No i mamy zimę! Na Śląsku jest biało już od kilku dni i ogromnie żałuję, że tak nie było 2 tygodnie temu, bo wówczas Święta miałyby zdecydowanie lepszy klimat. Teraz śnieg jest mi raczej obojętny i zbędny, ale skoro już się pojawił to postanowiłam pospacerować trochę w zimowej scenerii.


Przyznam, że już chciałam zacząć narzekać na to, że zimno, że mokro i plucha, no i ten padający śnieg... ale pisząc tego posta doszłam do wniosku, że to nie warte, by psuć sobie humor tak błahymi sprawami. W końcu jeszcze niedawno tak oczekiwaliśmy zmiany aury, więc trzeba być konsekwentym chociaż w tej materii. Cytując klasyk: "Taki mamy klimat!", a zima przecież potrafi być piękna...








kurtka i szalik: Mohito // spodnie: Stradivarius // kalosze: Hunter // torebka: Wittchen // beret i rękawiczki: H&M // zegarek: Daniel Wellington


Zobacz także:

24 komentarze

  1. prześlicznie wyglądasz ;) świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, słyszałam że w Polsce mrozy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście już ustąpiły, ale było bardzo zimno... ;-)

      Usuń
  3. Zima jest piękna. Zresztą, każda pora roku jest piękna. Aż nabrałam ochoty na daleki spacer. Trzeba nacieszyć się śniegiem, w końcu, przy naszym nowym klimacie, nie wiadomo jak długo poleży i kiedy później spadnie następny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dzisiaj śnieg to prawie jak anomalia ;-D

      Usuń
  4. A ja dziś dreptałam do pracy i było mi tak przyjemnie: przepiękny śnieg, lekki mróz, pozapalane światła - dla mnie przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trzymać! :-) trzeba się cieszyć z tego co mamy :-)

      Usuń
  5. Ja tam uwielbiam śnieżną zimę i bardzo żałuję, że u mnie wciąż jeszcze nie ma śniegu :( Z Twojej stylizacji baaardzo spodobała mi się torebka <3 Zaciekawiły mnie też skarpetki (?) wystające z kaloszy - dasz namiar, gdzie takie dostać? Chodzą za mną od jakiegoś czasu, a większość na które trafiam są bardzo wąskie i nie wlazłyby mi wyżej niż na kostki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zakolanówki kupiłam daawno temu w H&M :-)

      Usuń
  6. śliczne zdjęcia, u mnie dziś wieś zasypało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam te uroki mieszkania na wsi... Zima jest piękna, ale kiedy nie można przez nią wyjść z domu albo przejechać drogą to ja dziękuję ;-)

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia :) Widzę że masz Hunterki - jestem bardzo z nich zadowolona a Ty? :)
    Dodaję do obserwowanych i w wolnej chwili zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To było moje pierwsze wyjście w tych kaloszach, na razie wyrabiam sobie o nich zdanie ;-)

      Usuń
  8. Masz rację. Szkoda, że nie spadł w święta, ale jak już jest warto się nim nacieszyć ;) fajna, zimowa stylizacja. idealnie pasuje do białego puchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo mi brakowało śnieżnych Świąt :-( Dzięki za miłe słowo! :-)

      Usuń
  9. Piękna zimowa sesja :) Ja za zimą nie przepadam i jak dla mnie to mogłaby by być już wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet lubię zimę, ale tylko kiedy nie muszę jechać gdzieś autem ;-)

      Usuń
  10. W takim stroju to mróz nie straszny :) Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! No przyznam, że podczas tej "sesji" trochę jednak zmarzłam ;-)

      Usuń
  11. super :))) bardzo ladnie wygladasz i zima Ci niestraszna :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy