Grudniowe nowości

15:28

Nadszedł czas na podsumowanie grudniowych nowości, a w związku ze Świętami i trwającymi obecnie wyprzedażami trochę się tego nazbierało.
Na początek pokażę Wam moje zakupy z Ikei, gdzie zawitałam po Świętach, by spełnić jedno z moich małych marzeń, czyli kupić słynny fotel Strandmon, który często pojawia się w Internetach. Dorwałam ostatnią sztukę w katowickiej Ikei i absolutnie nie żałuję, bo fotel to moje ostatnio ulubione miejsce w domu. Do tego wzięłam jeszcze szary pled, druciany koszyk i nową pościel.


Kolejne zakupy wyprzedażowe to nowy futrzak z Reserved, dzianinowa sukienka z Pull&Bear, szalik z Mohito oraz wymarzone kalosze Hunter, które kupiłam w Heavy Duty.


W sklepie New Yorker dorwałam w rewelacyjnej cenie białą koszulę z kokardą, a potem jeszcze zerknęłam do sklepu House, gdzie kupiłam 2 cieplutkie swetry oraz tiulową spódnicę.


Ostatnie zakupy to zimowe płaszcze: czarny z Pull&Bear i szary w kratę z C&A oraz czarny filcowy kapelusz ze Stradivariusa.


Jedynym kosmetycznym zakupem grudnia okazał się puder Clinique Redness Solution, który kupiłam ze zniżką w Sephorze. O dziwo, nastawiałam się na duże zakupy kosmetyczne, ale jednak po przemyśleniu sprawy zdecydowanie postawiłam na ciuchowe nowości, bo zapasy w toaletce lekko mnie przerażają ;-)


A jakie były Wasze grudniowe nowości?



Zobacz także:

25 komentarze

  1. U mnie tylko to, co dostałam na gwiazdkę i zakupiłam w ostatnim dniu Sephorowej promocji :) jest tego trochę, ale nie aż tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nastawiałam na spore zakupy w Sephorze, ale zniżka na makijaż obecnie średnio mnie interesowała, więc odpuściłam ;-)

      Usuń
  2. Wszystko cudowne i w moim stylu, muszę skoczyć na jakieś wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obniżki obecnie nie są jeszcze spektakularne, ale wolałam się już zaopatrzyć w to, czego szukałam ;-)

      Usuń
  3. Ooo fotel zacny! :)
    A ile kosztował ten futrzak? ;)Ja za tydzień wybieram się na odzieżowe zakupy :D Oby jeszcze były wyprzedaże :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie skupiłam się na nowościach kosmetycznych, bo jeśli chodzi o ciuchy to się w nic nie mieszczę :D Termin porodu mam na 12 stycznia, więc czekam na bąbelka, a później może uda mi się zaszaleć na wyprzedażach ubraniowych :D Przez cała ciążę przytyłam tylko 9 kilo... nie wiem jak ja to zrobiłam, bo jadłam jak oszalała. Chyba wszystko poszło w dzieciaczka :))
    Podoba mi się koszula z kokarda! Boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś kosmetycznie jestem usatysfakcjonowana, więc postawiłam na zakupy ciuchowe ;-)

      Usuń
  5. Wszystko boskie! Mi się marzy taki kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zajrzyj do Stradivariusa :-)

      Usuń
  6. Ale piękny futrzak, zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości! Szal i swetry cudowne! ;) I jakie ładne zdjęcia, szczególnie to z Tobą :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadła mi w oko futrzana kamizelka z Reserved, sama mniej więcej takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam dwa te fotele i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy, ten fotel na pewno jest bardzo wygodny

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje kolory tu widzę ;) super łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zakupy! Ciuszki chętnie bym ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterki z House podobają mi się ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie ciuszki w moim stylu, więc bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. W grudniu starałam się bardzo, ale to bardzo ograniczyć zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne, a szary kolor od od około pół roku jedne z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe zakupy, kaloszy to Ci zazdroszczę :P
    Fotel prezentuje się super, ważne żeby był też wygodny :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy