Clarins Everlasting Foundation // Podkład roku 2015

16:20

Marka Clarins w ostatnim roku podbiła moje serce i z większości posiadanych kosmetyków tej marki jestem bardzo zadowolona. Dzisiaj nadrabiam zaległości i przedstawiam bliżej mojego podkładowego ulubieńca zeszłego roku, czyli Clarins Everlasting Foundation.



Producent określa go jako długotrwały i nawilżający. Wybrałam odcień nr 105 Nude, który na obecną chwilę jest już dla mnie nieco zbyt ciemny.



Kosmetyk jest zamknięty w butelce z matowego szkła, posiada pompkę i dozuje się bezproblemowo. Konsystencja podkładu jest dość kremowa, bardzo przyjemnie pracuje mi się z taką formułą. Muszę też wspomnieć o pięknym i wyrazistym zapachu tego podkładu, który mnie przypadł do gustu, ale warto jednak go obwąchać przed zakupem, by nie żałować.


Podkład sprawdza mi się bardzo dobrze, nie mam do niego żadnych zarzutów. Zarówno nakładany gąbeczką Beauty Blender, jak i pędzlami wygląda na mojej skórze nieskazitelnie przez wiele godzin. Tworzy gładką i nawilżoną powierzchnię skóry, nie wysusza, ale i nie przetłuszcza mi cery. Jego krycie określiłabym jako średnie, można je oczywiście budować. Nigdy nie miałam problemu z efektem maski po jego aplikacji, czy zapchaniem cery lub przesuszeniem.


Po jego nałożeniu zawsze pudruję twarz, więc trochę pomagam mu w wytrzymałości, bez tego pewnie spłynąłby z mojej cery jak każdy inny podkład. Także obietnice o przedłużonej trwałości radzę przyjąć z przymrużeniem oka. U mnie podkład wytrzymuje pełny dzień pracy z jedną poprawką pudrem w ciągu dnia. Być może nie jest to jeszcze mój ideał, ale z pewnością zasłużył na wyróżnienie, bo spisuje się u mnie całkiem nieźle.

- cena: 169 zł
- dostępność: Douglas

Zobacz także:

53 komentarze

  1. właśnie myślę nad nim i nad skin illusion :)szukam czegoś trwalszego jak revlon colorstay żeby nie spływał z cery tylko był bardziej zastygający, ale jednocześnie niezbyt ciężki jak eldw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie nie polecam Everlasting, bo w moim przypadku nie zastygał aż tak jak Revlon. Skin Illusion nie próbowałam, ale wiem. że jest bardzo lekki i słabo kryje :-)

      Usuń
  2. Miałam go kilka razy (zużyłam o ile dobrze liczę 2 opakowania) i choć nie jest to zły podkład na mojej mieszanej/tłustej cerze spisywał się tak na 4 z -. Nadal szukam swojego "ideału":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jeszcze poszukuję :-) Właśnie się zastanawiam nad czymś z Chanel :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Owszem, całkiem fajnie się prezentuje :-)

      Usuń
  4. Muszę go przetestować. Kilka razy robiłam podchody do extra firming ale był zbyt widoczny na twarzy i nie zakupiłam .A tego się bałam, że ciężki i do tłustej.spróbuję przy okazji tym bardziej, że nawilża. Ja obenie używam Armatniego luminas silk i też jest niezły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak ciężki jak np Revlon albo EL DW, więc spróbuj :-)

      Usuń
  5. U mnie niestety, ale nie sprawdził się. Stara wersja była rewelacyjna. Ta nowa z + powoduje mega przetłuszczanie się mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam nawet, że to jakaś nowa wersja ;-D

      Usuń
  6. Bardzo lubię tą markę, ale głównie produkty do ust:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie bardzo cenię ich pielęgnację twarzy :-) Do ust mam tylko błyszczyk, z którego raczej zadowolona nie jestem jakoś szczególnie ;-)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie i naturalnie wygląda na buzi

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie w nim wyglądasz, u mnie niestety wysusza skórę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej mieszanej chyba nic nie jest w stanie przesuszyć ;-D

      Usuń
  9. Dorotka ma trochę racji - nie mogę go używać codziennie bowiem też mi lekko wysusza skórę ale na buzi daje efekt fotoszopa więc dwa trzy razy w tygodniu nakładam go kiedy chcę wygladać idealnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, może mam inną wersję, bo mam wrażenie, że nawilża moją cerę :)

      Usuń
  10. Wyglądasz w nim obłędnie!!! *_* Też się na niego czaję i widzę,że to mój odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magda :-* Myślę, że będziesz zadowolona :-)

      Usuń
  11. Nie lubię mocnych zapachów "przy nosie", ale efekt jaki daje produkt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach utrzymuje się krótko i w ciągu dnia jest niewyczuwalny :-)

      Usuń
  12. Używałam go kilka lat temu i byłam bardzo zadowolona :) Chyba do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny w komentarzach właśnie mnie uświadomiły, że to jest jakaś nowa wersja :-)

      Usuń
  13. Uwielbiam go! Jeden z lepszych jakie mam w swoich niemałych zbiorach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego podkładu, fajnie wygląda na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować :-) To jeden z przyjemniejszych podkładów, jakie miałam :-)

      Usuń
  15. Bardzo ładnie wygląda na twarzy, tak naturalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Taki efekt uzyskuję gąbeczką BB i dlatego ją uwielbiam :-)

      Usuń
  16. Nie miałam go, ale faktycznie pięknie na Tobie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje się być ciekawy, ale ta cena :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ciekawy :-) A cena w porównaniu z innymi wysokopółkowymi podkładami jest jedną z najniższych :-)

      Usuń
  18. Wygląda niesamowicie naturalnie, co bardzo cenię przy podkładach! Sama w sumie jakiś już czas kręcę się wokół kupna podkładu Clarins, ale nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Jak będziesz mieć możliwość to spróbuj koniecznie :-)

      Usuń
  20. Chciałam kiedyś kupić sobie podkład tej marki, ale wszystkie okazały się za ciemne... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żem bladzioch i 105 jest idealnym kolorem kiedy jestem "ciemniejsza" :-) Ale wiem, że mają też jaśniejsze kolory :-)

      Usuń
  21. Chętnie go przetestuję, gdy tylko zużyję moje zapasy ;) Jak do tej pory miałam tylko tusz do rzęs z Clarins ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tuszu od Clarins chętnie bym spróbowala... :-)

      Usuń
  22. Szkoda tylko, że za taką cenę nie jest ideałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie okazał się ideałem :-( Chociaż i tak jestem zadowolona :-)

      Usuń
  23. Idealnie prezentuje się na Twojej twarzy :)
    Ładne cienie na powiekach ! :)
    Zapraszam na konkurs Ava Laboratorium

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale mam juz kilku podkładowych ulubieńców, więc raczej nieprędko zdecyduję sie na coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle próbuję czegoś nowego :-D

      Usuń
  25. Koniecznie muszę dorwać jego próbkę. Obecnie jestem na etapie testowania różnych podkładów i wciąż szukam tego idealnego. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się go znaleźć.

    Czemu ja dopiero teraz Cię odkryłam?! Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oj co do podkładów to ciężka sprawa z nimi :-) Mam nadzieję, że szybko znajdziesz ten idealny, ja nadal poszukuję ;-D

      Usuń

Obserwatorzy