Futrzana kamizelka na pierwszym planie!

18:11

Pierwszy weekend marca okazał się być dla mnie również wolny, co od kilku lat nieczęsto się zdarza. Pogoda na szczęście rownież dopisała, więc wybrałam się na mały spacer po mieście. Postanowiłam założyć ramoneskę i futrzana kamizelkę, którą kupiłam na zimowej wyprzedaży w Reserved.


Jak już wiecie w ostatnim czasie przekonałam się do tego typu kamizelek, bo wcześniej raczej za nimi nie przepadałam. Wiosną raczej również będę kontynuować moją małą słabość do tego elementu garderoby, tym bardziej, że w sklepach nowe kolekcje mocno stawiają na kamizelki właśnie.




Mam tylko nadzieję, że wiosenna pogoda zagości u nas na dobre i definitywnie będę mogła porzucić głęboko do szafy wszystkie szaliki, czapki i płaszcze. Póki co wracam do celebrowania mojego wolnego weekendu! Buziaki!

Kamizelka: Reserved // Ramoneska: Stradivarius // Spodnie: Bershka // Botki: Stradivarius // Torebka: Michael Kors

Zobacz także:

21 komentarze

  1. Ramoneska i futrzana kamizelka to świetne połączenie! Mojego futrzaka też wyciągnę na wiosnę. Ahh niech ona szybciej przybywa bo również już mam dosyć tych czapek, szalików, kurtek eh

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba połączenie futrzaka ze skórką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też polubiłam futrzaną kamizelkę, którą kupiłam kilka lat temu za śmieszną cenę na wyprzedaży, na... dziale dziecięcym jednej z sieciówek. :-) Moja jest mniejsza, ale noszę ją podobnie - na ramoneskę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaję się na takiego futrzaka już kilka sezonów i jeszcze nie znalazłam takiej, której byłaby w 100% pewna ;) muszę się chyba bardziej przyłożyć do poszukiwań, bo to świetna opcja na wiosenne dni - ramoneska i kamizelka :)

    Świetnie wyglądasz Paula :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie w oczy rzuciły się piękne botki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam mojego futrzaka- niby kamizelka, ale jak grzeje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie futrzaki, mam kilka fasonów i kolorów :)
    czy ja dobrze widzę sephora była grana? co tam masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i ja rozejrzę się za futrzakiem? Chociaż w tym roku upodobałam sobie kożuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie jestem gotowa na futrzaka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za takimi futrzakami niestety ale musze przyznać, że w twojej stylizacji wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie mogę przekonać się do futrzaków, ale czekam z niecierpliwością na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie próbowałam zakładać na ramoneskę futrzaka, ale chyba spróbuje :D Oba potrzebne elementy mam w szafie, więc mogę eksperymentować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie przepadam za takimi kamizelkami. Wyglądałabym w nich jak puchaty miś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, całość wygląda świetnie.Ja mimo tego,że lubię takie kamizelki to ich nie kupuję-bo wydaje mi się,że wyglądałabym jak kurczak :D

    OdpowiedzUsuń
  15. futrzak to coś na aktualną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie! Bardzo podobaja mi się takie futrzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz :D Też sobie ostatnio futrzaka kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jest ta kamizelka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna jest ta kamizelka :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć, śledzę Twojego bloga od dłuższego czasu;) bardzo inspirujesz!
    Między innymi to nakłoniło mnie do prowadzenia własnego bloga, znajdują się tam posty które myślę że mogą Cię zainteresować : np pomysły na prezent, zastosowanie oleju koksowego czy propozycje na kobiece tatuaże ;) serdecznie zapraszam. http://www.projekt-blondynka.blogspot.com/

    A jeśli chodzi o Twój post - przydatny jak każdy inny ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy