Zakupy z lutego // HAUL

17:45

Marzec już dawno się u nas rozgościł, a ja wciąż zwlekałam z comiesięcznym podsumowaniem zakupów. Dzisiaj znalazłam jednak odrobinę czasu na pstryknięcie kilku fotek i oto przychodzę z podsumowaniem dość skromnych zakupów z lutego.


Kosmetycznie znowu nie poszalałam i mogę po raz kolejny być z siebie dumna. Do zakupowego koszyka wpadł tylko szampon Garnier Fructis Oleo Repair i Arganowy olejek myjący do twarzy marki Bielenda.
Malutki grzeszek jednak popełniłam i skusiłam się na przepiękny rozświetlacz z wiosennej kolekcji Dior Glowing Gardens.


W lutym znowu większość zakupów stanowiły ciuchy. W sklepie House dorwałam jeansy w świetnej cenie, z resztą na kolejną parę skusiłam się też w Stradivariusie. Zara skusiła mnie pięknymi pantoflami, które będą idealne na wiosnę!


Zupełnie przypadkowo udało mi się kupić w sklepie Moodo dwa długie kardigany, które zamierzam nosić w cieplejsze dni zamiast kurtki.


Oczywiście nie mogło zabraknąć zakupów z Promod! Skusiłam się na kurtkę typu bomber, wiosenną koszulę oraz sweterek w limonkowym kolorze.



To już wszystkie nowości z lutego. Marzec to miesiąc moich urodzin i czuję, że następne nowości zostaną w końcu zdominowane przez kosmetyki. Mam już kilka perełek na oku!

Zobacz także:

29 komentarze

  1. Śliczne ciuszki!
    Uwielbiam szampon Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te swetry :) Chciałam kupić bomber, ale stwierdziłam, że chyba mam za dużo kurtek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ciuszki kupiłaś, takie zakupy to dopiero radocha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam odżywkę z tej serii co szampon :) Świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię ten szampon z Garnier :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ubrania ;)
    Z Garnier uwielbiam odżywkę do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten olejek z bielendy :)
    będziesz zadowolona , jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozswietlacze Diora uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się skusiłam na rozświelacz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne jeansy, ubrania z Promod też bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  11. cardigany z Moodo boskie! Nawet nie wiedziałam, że mają takie ładne rzeczy tam;)
    Ciekawa jestem rozświetlacza z Diora :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kardigany bardzo mi się podobają - lubię nosić takie swetry :D Dodatkowo kurtka wygląda na świetnie wykonaną - na pewno będzie się dobrze nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kupiłam ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne zakupy! Piękne ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju kosmetyki do włosów z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście zakupy kosmetyczne skromne, ale to podobnie jak i u mnie ;) Staram się obecnie więcej zużywać i mniej kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest ta koszula.

    OdpowiedzUsuń
  18. Diorkowy rozświetlacz wiosenny to nie był grzeszek, tylko wyższa konieczność :D

    Super ciuchowe łowy! Szczególnie podobają mi się Promodki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakupy.Zara to mój ulubiony sklep :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie szukam sobie jakiegoś kardiganu, narzutki, które będę mogła nosić na wiosnę. Mam kilka marynarek, ale czasem człowiek chciałby tak mniej formalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tutaj się u Ciebie zmieniło :) Dawno mnie nie było w blogosferze i nie rozpoznaję niektórych blogów, trzeba się wdrożyć na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dżinsy z dziurami i limonkowy sweter cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy