Dior Rosy Glow // Cukierkowo na policzkach!

20:39

Róże do policzków są moją kosmetyczną obsesją i rzadko odmawiam sobie zakupu kolejnego egzemplarza. Dzisiaj swojego czasu na blogu doczekał się przepiękny Rosy Glow marki Dior, którego mam w swojej toaletce już prawie 1,5 roku.


Kosmeyk jest ekskluzywny, więc opakowanie i zwartość muszą być najwyższej jakości. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do pięknej i dobrze wykonanej kasetki z lusterkiem. A sam kosmetyk absolutnie zachwycił mnie swoją pigmentacją i uroczym tłoczeniem.



Kolor jest w opakowaniu bardzo mocny, wyrazisty i jaskrawy. To chłodny odcień różu, czyli taki, w którym czuję się fantastycznie zwłaszcza zimową porą. Ale lubię go używać przez cały rok.
Już odrobina różu wystarczy na subtelne podkreślenie kości policzkowych. Kolor trzeba dawkować w małych ilościach, gdyż spora pigmentacja może okazać się zgubna.




Mam wrażenie również, że jest to kolor- kameleon, który dopiero po czasie przybiera właściwy odcień i dostosowuje się do naszej cery. Na początku obserwujemy delikatne rozświetlenie i zdrowy koloryt, a po chwili zaróżowienie policzków.


Rosy Glow utrzymuje się u mnie przez cały dzień bez szczególnego wycierania się i znikania z cery. To naprawdę wyjątkowy kosmetyk, a jeśli jesteście fankami róży to zachęcam do zaproszenia go do swoich toaletek. Nie pożałujecie!

Zobacz także:

17 komentarze

  1. Mam też róż od Dior, ale u mnie nie było tego zachwytu. Twój wygląda pięknie. I ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam go! To mój totalny must have! :) Niedawno zainwestowalam w 3 opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój absolutnie ukochany róż! Jak się skończy, to z pewnością kupię następny, wszystko inne poszło w odstawkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie Ci w nim :) ja w swojej kosmetyczce mam jeden róż- Fun Ending z Maca i ostatnio zaczęłam częściej po niego sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy ma ten kolorek :) długo nad nim myslalam kiedyś ale jednak wolę siebie w ciepłych kolorach choć piękny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie nieco za różowy ... ;) ale sam w sobie bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. wyjątkowy kolor i bardzo ładnie wygląda na twarzy. Mam coś podobnego z UD :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za takimi kolorami w moim makijażu ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny jest <3 Bardzo mi sie podoba jak w nim wygladasz. Sama mam go na liscie zakupow, ale mam tyle rozy, ze rozsadek na razie mowi "nie kupuj" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam różu w takiej zimnej tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda na policzku. W opakowaniu trochę przeraża, że będzie za mocny, ale na skórze daje bardzo naturalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten kosmetyk, wspaniały efekt. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. skończył mi sie akurat róż z Maca a ten Twój wygląda bardzo ładnie na buzi choć w opakowaniu odstrasza intensywnością zobaczę go w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że mi o nim przypomniałaś bo leży od jakiegoś czasu zapomniany w szafce :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy