Zakupy z marca!

17:45

Marzec z racji moich urodzin jest jednym z moich ulubionych miesięcy w roku.  Jako, że zawsze odnotowuję wówczas przypływ gotówki to mogę sobie trochę poszaleć. W ubiegłym miesiącu po raz pierwszy od dłuższego już czasu skupiłam się na kosmetycznych nowościach, ale co nieco nowego do szafy również mi wpadło.



Kosmetyczne nowości to głównie zakupy z Sephory, gdzie zaopatrzyłam się w nowy podkład Chanel Les Beiges Healthy Glow, kremowy korektor Marc Jacobs Remarcable, rozświetlacz Burberry z wiosennej kolekcji Runway Palette w odcieniu White oraz Beztłuszczowy krem nawilżający Clinique. Poza tym na promocji w Hebe kupiłam kolejne opakowanie czarnego mydła Nacomi, a w Douglasie skusiłam się na świetną promocję na perfumy See by Chloe. Nowo otwarty sklep internetowy Kiehl's zachęcił mnie do zakupu słynnego kremu pod oczy z awokado.


Nowości w szafie to już uwielbiana przeze mnie szara kamizelka ze Stradivariusa, spodnie khaki i wzorzyste ze sklepu Promod oraz listonoszka marki Kazar.


Na wiosnę postanowiłam również zaopatrzyć się w beżowe półbuty oraz czarne, mocno wycięte baleriny, obie pary pochodzą ze sklepu CCC.

Dajcie znać jak z waszymi nowościami!

Zobacz także:

32 komentarze

  1. Bardzo przyjemne nowości kosmetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości! Super butki, niech się dobrze noszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem pod oczy z avocado Kiehl's uwielbiam <3 Jestem bardzo ciekawa tego korektora Marc Jacobs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne te czarne baleriny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i spodnie z Promod - super, ale pozostały nowości też bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam to mydło z Nacomi, ale jeszcze czeka na swoją kolej :) Krem Kiehl's troszeczkę mnie rozczarował, choć oczywiście ma też swoje plusy, ale na pewno nie sięgnę po niego jeszcze raz. Najbardziej ciekawi mnie krem od Clinique :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne nowości, uwielbiam takie listonoszki i własnie poluję na podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają buty na wiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Baleriny cuuudne!!! :D Poważnie. I spodnie khaki też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, no i mydło czarne z Nacomi mam. Używam jako peeling enzymatyczny dopiero od 2 tygodni dwa razy w tygodniu, więc za wiele nie mogę powiedzieć. Kochana, powiedz proszę ile dałaś za te baleriny? Nie mogę ich znaleźć na stronie CCC :(

      Usuń
  10. super zakupy. Miłego używania i testowania ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Te czarne baleriny wyglądają bardzo fajnie :) Czekam też na prezentację rozświetlacza, bo w moim MAC Lightscapade robi się coraz większa dziura i pomału rozglądam się już za czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chloe mi się marzy ale te czarne baleriny miażdzą system *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też skusiłam się na Khielsa, zobaczymy o co tyle krzyku :) Zapach też mam na liście :) a co do balerinek to są piękne, ciekawe czy nadają się na stopę z haluksem, mam z tym ogromny kłopot :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne nowości, sama zastanawiam się nad tym korektorem, więc czekam na opinię :) Czarne mydło mam z Organique, ale u mnie sprawdza się tylko do mycia włosów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te balerinki są niezłe- wyglądają jak szpilki z góry;) A nowości kosmetyczne są the best- same świetne kosmetyki;)Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Baleriny niesamowite - reszta nowości zresztą też :) Od razu wpadły mi w oko wzorzyste spodnie z Promod :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarne baleriny po prostu świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Baleriny piękne :O Mam podobne półbuty :) Poza tym ciekawi mnie kremik Clinique. Spodnie khaki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawi mnie działanie czarnego mydła i kremu pod oczy, o obu produktach słyszałam same pozytywne opinie :)) miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  20. O awokadowym kremie pod oczy jest teraz coraz głośniej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super buty, przydałyby mi się takie spodnie w kolorze zgniłej zieleni- muszę wybrać się do Promod

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne nowości. Bardzo podobają mi się te czarne balerinki.

    OdpowiedzUsuń
  23. krem z kiehl's super! baleriny w moim typie, mam podobne, ale mają paseczek na kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne nowości! Oraz spóźnione wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kusi mnie Les Beiges,ale próbki nie do końca mnie do siebie przekonują. Może kondycja skóry nie jest najlepsza. Dam mu jeszcze szansę :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy