28.7.17

Zakupy! Kosmetyczne nowości!

Ostatnio rzadko tu piszę i znacznie częściej można mnie spotkać na Instagramie (LINK), ale to wcale nie znaczy, że mój kosmetyczny freak odpuścił! Wciąż kupuję nowe kosmetyki i szukam swoich perełek. Dzisiaj pokażę Wam króciutko ostatnie zakupy poczynione w Sephorze. Zapraszam!

W kwestii produktów do brwi jestem kompletnym laikiem. Dotychczas używałam jedynie cieni marki Essence i Maybelline. Miałam też krótki romans z Aquabrow, ale średnio się polubiliśmy. Tym razem postawiłam na nowość marki Benefit- pomadę do brwi ka-BROW!



Nie przepadam za bronzerami, ale róże uwielbiam, dlatego kiedy trafiłam na miniaturowe duo marki NARS od razu postanowiłam spróbować tych kultowych odcieni- bronzera Laguna oraz różu Orgasm.



Do koszyka dorzuciłam również tusz Marc Jacobs Velvet Noir, w którym pokładam ogromne nadzieje, bo ostatnio nie miałam szczęścia do tego typu kosmetyków.



To na tyle! Pomału będę zaczynać odgruzowywać bloga i postaram się być nieco bardziej systematyczna. Obiecuję, że niedługo pojawi się wyczekiwana recenzja kosmetyków nowej marki Senelle. Zapraszam!
Copyright © 2016 Nasze Poddasze , Blogger