Ulubione "dzienniaki-szybciochy" :-)

10:00

Jakiś czas temu, pod postem o białej kredce z Essence (recenzja TU) obiecałam, że opublikuję zdjęcia z jej użyciem.

Postanowiłam zatem kliknąć Wam kilka zdjęć, na których możecie zobaczyć ową kredkę w akcji, a przy okazji moje ostatnie nudne makijaże, które robię do pracy.
Niestety nie dysponuję dobrym sprzętem i zdjęcia są słabej jakości, ale wierzcie, że bardzo się starałam i wybrałam te w miarę przyzwoite ;-)

Przy okazji od razu napiszę, że dolne rzęsy nie są wytuszowane, gdyż nigdy tego nie robię. Po prostu uważam, że nie wyglądam dobrze z tuszem nałożonym na dolnych rzęsach:)

  • dzienny brązowy zwyklak


  • delikatny różowo-fioletowy na dzień




  • mój ulubieniec, czyli jasny cień + żelowa kredka Avon Super Shock (recenzja KLIK)


We wszystkich wariantach na linii wodnej nałożona jest maltretowana codziennie biała kredka, która jak możecie zauważyć rewelacyjnie odświeża i rozjaśnia spojrzenie.

Miłego dnia!

PS. Rozdanie z Alverde i Balea nadal trwa :-D     KLIK

Zobacz także:

25 komentarze

  1. ślicznie podkreslone rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnaś częściej publikować makijaże :) Mi jak zawsze najbardziej podoba się intensywna wersja, czyli makijaż z brązami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) aż się zarumieniłam... Makijaże to jednak chyba nie jest moja mocna strona ;-)

      Usuń
  3. piękny jest taki delikatny a rzęsy cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! lubię na co dzień lekko podkreślić oczy, ale mocniejsze makijaże również robię od czasu do czasu:)

      Usuń
  4. pierwszy w brązach super :) mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie nudziaki.Na co dzień stawiam przeważnie na tusz,czasem ulubione cienie z miss sporty podwójne złoty z beżem.Niby cena dość niska bo 6.90 a pigmentacja i trwałość moim zdaniem jest warta uwagi.Od 7 do 16 i na powiekach jeszcze jest ! Nudziaki górą ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeden pojedynczy cień z Miss Sporty i jestem nim zachwycona:)

      Usuń
    2. nie ja jedna ;)
      Aj kupię jeszcze inne :)

      Usuń
  6. Teraz już się utwierdziłam w przekonaniu, że muszę nabyć białą kredkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja aktualnie szukam dobrej, miękkiej białej kredki na dolną linię wodna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z Essence jest niestety twarda, ale całkiem fajnie się nią maluje:)

      Usuń
  8. mam białą kredkę, a jej nie używam- o ja głupia! czas to zmienić!
    Masz piękne rzęski! *.*
    ja na co dzień używam jedynie tuszu do rzęs jeżeli chodzi o makijaż oczu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz długaśne rzęsy, piękne oczy!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy