Multifunkcyjny Krem na noc REDOX Colyfine

15:00

Prawie 2 miesiące temu włączyłam w moją pielęgnację produkty z kolagenem rybim. O Kolagenie Green Tea pisałam TUTAJ. Dzisiaj przedstawię Wam krem na noc z serii Redox.


Opakowanie, jak na tę markę przystało, jest bardzo eleganckie i solidne.
Krem ma dość lekką konsystencję, całkiem przyjemnie i delikatnie pachnie. Absolutnie nie zalatuje rybą ;-)



 Skład nie powala na łopatki, ale nie jest też taki najgorszy:


Używam tego mazidła co wieczór na skórę twarzy i szyi. Krem bardzo łatwo i bezproblemowo rozprowadza się na skórze i błyskawicznie się w nią wchłania. Na skórze nie pozostaje żadna tłusta i lepka warstwa, nic się nie błyszczy.
Rano również skóra w żaden sposób nie jest przetłuszczona, ani obciążona. Nawilżenie jest z kolei na mojej tłustej cerze odczuwalne. Twarz nie jest zaczerwieniona. Po tak długim czasie użytkowania nic mnie nie zapchało, więc z całkowitą pewnością stwierdzam, że krem mi odpowiada.


Wydajność jest całkiem dobra i mimo używania go przez tak długi czas, nie tylko na skórę twarzy, w słoiczku cały czas znajduje się spora ilość kremu.
Krem na noc z serii Redox świetnie współgra z kolagenowym serum, które pod niego nakładam. Myślę, że jest zdecydowanie warty uwagi i nie jest to moje ostatnie opakowanie. Cena nie jest wygórowana i w Hebe można go dostać za 59,99 zł, co zdecydowanie mnie zachęca do zakupu.



Zobacz także:

53 komentarze

  1. bardzo fajny i ciekawy ten twój krem ,ale nadal pozostanę przy mocy mojej siarkowej:DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dobrego o nim słyszałam :-)

      Usuń
  2. Pierwszy raz się z nim spotykam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest póki co mało popularny, ale można go już kupić w Hebe :-)

      Usuń
  3. piękne zdjęcia i bardzo kuszące ma to opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy wcześniej nie widziałam tego kremu. poza tym póki co nie stać mnie na kremy za 60zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są już ogólnie dostępne w Hebe :-)

      Usuń
  5. Ja użyłam próbki, niestety chyba mnie zapycha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety może się zdarzyć :-(

      Usuń
  6. Ja obecnie używam na noc kremu z Ziai Kozie mleko a na dzień Lirene nawilżającego. Wcześniej byłam wierna tylko kremom aptecznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Ziaja się nie sprawdza :-(

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie mam z tym problemu :-)

      Usuń
  8. Fajnie że nie przetłuszcza skóry i jest lekki :) warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przetłuszcza na pewno mojej i tak tłustej cery :-)

      Usuń
  9. Bardzo polubiłam ten krem, ale wersję na dzień ;) bo tej jeszcze nie mam

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący produkt szczególnie przez Twoje zdjęcia! :) Super ujęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam marki choć czytałam o niej praktycznie same pozytywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób je sobie chwali, choć niektórych te kremy zapychają :-)

      Usuń
  12. Już gdzieś czytałam o tym kremie i opinie o nim były również przychylne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz go widzę, ale całkiem zachęcający

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzi sobie fajnie, jest łatwo dostępny w Hebe, więc warto spróbować ;-)

      Usuń
  14. A ja już myślałam, że będzie rybka w kremie, no cóż! :D Fajnie się prezentuje, ale ja ostatnio mam tyle wyprysków, że nie wiem już czego mam używać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wypryski ten krem raczej się nie sprawdzi :-(

      Usuń
  15. Nie spotkałam go jeszcze nigdzie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia :) opakowanie przykuwa uwagę ,nie zapycha no i dla mnie najważniejsze bez smrodku rybki!;) super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, nic a nic nie czuć go rybą :-)

      Usuń
  17. Pierwszy raz widzę ten produkt,ale brzmi ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam niestety tendencje do zapychania, więc raczej się nie pokuszę :()

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sporo kosmetyków mnie zapycha, ale o dziwo ten krem nie :-)

      Usuń
  19. Tyle razy byłam w Hebe i nigdy nie widziałam kremów owej marki, aż dziwne.

    Najważniejsze, że kosmetyk dobrze się u Ciebie spisał i nie zapchał Twojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Hebe stoi obok produktów Bandi :-)

      Usuń
  20. Nigdy nie słyszałam o tej firmie:) Pewnie dlatego, że nie mam Hebe nigdzie w okolicy. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Opakowanie przypomina mi kosmetyk Guerlain. Muszę przyjrzeć mu się bliżej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy niczego z Guerlin :-( Dobrze, że chociaż jakieś opakowanie przypomina u mnie tę markę ;-))

      Usuń
  22. Nigdy go nie używałam, aczkolwiek słyszalam już kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo mówi się teraz o tych kosmetykach :-)

      Usuń
  23. Nie znam tej firmy a tym bardziej jej produktów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Poszukam w Hebe, ciekawy ten kolagen rybi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wydaje się być całkiem niezły, zaraz przeczytam też wpis o kremie podlinkowanym u góry :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy